دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طرح ویژه نظارت نوروزی را از دهم اسفند تا بیستم فروردین در سراسر ایران اجرا می‌کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بازرسان این سازمان، سازمان های بازرگانی استان‌ها و اصناف بر قیمت و کیفیت کالاهای پرتقاضا مانند پوشاک، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل و شیرینی و در بخش خدمات بر حمل و نقل درون و برون شهری، رستوران ها، اقامتگاه‌ها و مراکز تفریحی و فرهنگی نظارت خواهند کرد.

سید جواد تقوی با اشاره به این که در این طرح ده هزار بازرس شرکت دارند افزود: سه هزار نفر از این بازرسان در قالب طرح تشدید، از سازمان‌های بازرگانی، دو هزار بازرس از اصناف و پنج هزار تن نیز از ناظران افتخاری هستند.

معاون بازرسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: از طریق سامانه 124 به شکایات مردم در کوتاه ترین زمان رسیدگی می‌شود.

تقوی با بیان اینکه بازرسی ها به صورت ثابت و سیار در تهران و مراکز استان‌ها انجام        می‌شود گفت: براساس هماهنگی‌ها، قاضی کشیک و سیار نیز همراه با گروه‌های بازرسی اعزام می‌شود.

کد خبر 102061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز