همشهری آنلاین: شرکت اینتل در راستای رقابت با ساعت هوشمند شرکت اپل، ساعت هوشمندی را خصوص کاربران زن رونمایی کرده‌است که کاربرانش برای استفاده از آن نیازی ندارند گوشی موبایل به همراه داشته‌باشند.

براساس گزارش ميل‌آنلاين، اين ساعت كه به اختصار ميكا ( MICA ) ناميده مي شود، به تازگي توسط اينتل رونمايي شده‌است. ميكا مي‌تواند كاربر را از طريق اينترنت موبايل شركت AT&T و بدون نياز به اسمارت‌فون به فيس‌بوك، گوگل و Yelp وصل كند.

اين ساعت علاوه بر لايه‌هاي سنگ لاجورد و اوبسيدين و طلاي 18 عيار، از نمايشگري منحني از جنس سنگ سفير برخوردار است كه مي‌توان روي آن پيامكها، تقويم، و رويداد‌هاي مختلف در گوگل و شبكة‌هاي اجتماعي را مشاهده كرد.

اين ساعت زنانه جديد‌ترين تلاش اينتل براي نماياندن توانايي‌هاي خود در زمينه‌هاي فراتر از تراشه‌ها است. فروش ميكا از اوايل ماه دسامبر در ايالات متحده آغاز خواهد‌شد.

به گفته اينتل همكاري اين شركت با شركت Opening Ceremony براي ساخت اين جواهر هوشمند 495 دلاري منجر به توسعه تكنولوژي‌هاي پوشيدني به عنوان زيورآلاتي خاص و منحصر به‌فرد خواهد‌شد.

ميكا جايگزيني براي اسمارت‌فون خواهد بود،‌در زماني كه كاربر امكان حمل اسمارت‌فون را با خود ندارد. با دريافت هر پيامك يا ايميل، به جاي ايجاد صدا ساعت شروع به لرزش كرده و توجه كاربر را به خود جلب مي‌كند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴