پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: ساعت مچی هوشمند را فراموش کنید، انگشتر هوشمند هم به بازار می‌آید.

smart ring

به گزارش آرستکنیا این انگشتر هوشمند یک حلقه با پهنای 13 میلی‌متر فولادی با یک صفحه LED است که دارای بلوتوث 4 و یک اپلیکشن همراه تلفن هوشمند است.

این حلقه با تلفن هوشمند زوج می‌شود و بصورت یک کنترل از راه دور و دریافت‌کننده پیام‌ها عمل می‌کند.

این حلقه می‌تواند زمان را نشان دهد، و ارتباط تلفنی را بپذیرد یا رد کند، موسیقی را کنترل کند و دوربین تلفن هوشمند را به راه بیندازد، و همچنین شماره‌گیری سریع روی تلفن را آغاز کند.

این حلقه همچنین می‌تواند با روشن شدن نمادهای مربوط روی صفحه LED رسیدن پیام متنی، ای‌میل، فیس‌بوک، توئیتر، هنگ‌آوت گوکل و اسکایپ به فرد خبر دهد.

این حلقه می‌تواند دو منطقه زمانی را پوشش دهد، دارای یک تایمر شمارش معکوس، کرونومتر، و زنگ هشدار است. این حلقه می‌تواند به عنوان ردیاب تلفن - در صورتی که تلفن بیش از 10 متر از حلقه فاصله بگیرد، عمل کند و در این مورد زنگ هشدار به صدا در خواهد آمد.

این حلقه از سیستم‌های عامل  آندروید و iOS پشتیبانی می‌کند و در صورتی که تلفن شما بلوتوث 4 داشته باشد، با آن سازگار خواهد بود.

سازندگان حلقه قول زمان شارژ ماندن باتری 24 ساعته را با یک باتری عالی 22 mAhرا داده‌اند که از طریق پد القای بی‌سیم شارژ می‌شود.

این حلقه در نوع با قابلیت‌های کامل در حال حاضر 175 دلار قیمت دارد، هر چند که قیمت خرده‌فروشی آن 100 دلار بیشتر خواهد بود.

قرار است این حلقه در آوریل 2014 به بازار بیاید.

کد خبر 242206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز