همشهری آنلاین: رئیس پلیس پایتخت گفت: از ابتدای سال جاری در تهران یکهزار و 557 نفر و با اجرای 11 مرتبه از طرح برخورد با اراذل و اوباش تاکنون هزار و 457 اراذل و اوباش از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

مهر نوشت: سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه اجرای دوازدهمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش اخلالگران نظم و امنیت، اظهار داشت: همانگونه که قول داده بودیم مرحله یازدهم را در مناطق شمالی پایتخت اجرا کردیم که طی 24 ساعت توانستم 45 نفر از اراذل و اوباش مناطق شمالی پایتخت را شناسایی و دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در عملیات روز گذشته 75 نفر از خرده فروشان مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس تهران، برخورد قاطع با اراذل و اوباش و کیف قاپان همچنان ادامه دارد. ضمن اینکه مرحله آخر طرح قبل از پایان سال به صورت جمعی اجرا می شود.

ساجدی نیا با هشدار قاطع به اراذل و اوباش تاکید کرد: پلیس و مردم به این افراد اخطار می‌کنند که دست از شرارت بردارند. چرا که پلیس با اینگونه شرارت‌ها قاطعانه برخورد می‌کند و دستگاه قضایی نیز به این پرونده‌ها رسیدگی و احکام خوبی صادر کرده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال طرح‌های خوبی را در پایتخت برای کاهش جرائم اجرا می‌کنیم و این طرح‌ها در سال 92 نیز ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در سال جاری یکهزار و 557 اراذل و اوباش از سوی پلیس دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه شماره تلفن 110 پل ارتباطی پلیس و مردم است، گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعاتی را در رابطه با ایجاد شرارت و اوباشگری از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند و ما نیز پس از بررسی‌های اولیه و در صورت تایید شدن موضوع با مجرمان قاطعانه برخورد می‌کنیم.

ساجدی نیا در پایان با بیان اینکه مرحله دوازدهم طرح برخورد با اراذل و اوباش قبل از پایان سال به اجرا در می‌آید، گفت: ماموران به صورت روزانه با شرارت‌ها و جرائم برخورد می‌کنند و قبل از پایان سال نیز مرحله آخر طرح برخورد با اراذل و اوباش در سال 91 را در عملیاتی مشترک برگزار می‌کنیم.

در مرحله یازدهم برخورد با اراذل و اوباش که در مناطق تجریش، ولنجک، پارک وی و دربند به اجرا در آمد اراذل و اوباشی همچون، امیر گامبالو،، مهدی خورخوره، مجتبی بوشوک، امیرکوچولو، مهدی لشه، شهرام آبگوشت، حشمت سگارو، حامد ملخ، مهدی بله گولاخ، حمید خاک بر سر، علی کافر، مسعود غربتی، حسن کلاغ، میلاد خفه کن، وحید خارجی (متهمی که با پول زورگیری از مردم به خارج سفر می‌کرد)، یونس مورچه خور، احسا دراگو، فرهاد شیلنگ، ممد خوشگله، علی سیرابی و حسن کثیف شناسایی و دستگیر شدند.

 متهمان صبح سه‌شنبه 8 اسفند در میدان تجریش در انظار عمومی گردانده شدند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷