همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: شوی لباس 2012 اردک‌ها از آن دسته جشنواره‌های عجیب،دیدنی و جذاب استرالیا است.

امروز ما درحال نشان دادن تصاویر جالب و دیدنی از شوی لباس اردک‌ها هستیم.

شوی لباس اردک‌ها هرسال در سیدنی- استرالیا به مناسبت عید پاک توسط برایان هارینگتون برگزار می‌شود و دارای طرفداران بسیاراز سراسر جهان است.

اردک‌ها در این جشنواره مد و شوی لباس که حدود یک میلیون تماشاچی داشت، چنان با مهارت روی سن قدم زنی می‌کردند که تماشاچیان را مبهوت ساختند.

حتی صدای آنها به نوعی متفاوت از اردک‌ها و روزهای عادی بود...

این اردک‌های سفید که به نظر بیشتر شبیه غاز هستند تا اردک، چرا که نژاد آنها از اردک ابلق پیپر است. در لباس‌های رنگارنگی چون صورتی، زرد و سبز، سفید، ساده، راه دار، گل دار، چارخانه و...که در یک مسیر باریکی بر روی صحنه نمایش با تقلید از انسان گام بر می‌دارند.

جالب است بدانید طراحی این لباس‌ها توسط طراحان معروف انجام شده است. به نظرم پوشاندن این لباس‌ها به این اردک‌ها نباید کار آسانی باشد!

تماشاگران متحیر اظهار داشتند که بعضی از این اردک‌ها از سوپر مدل‌های دنیا بهتر لباس خود را به نمایش گذاشتند!

بیشتر لباس‌ها بر اساس مد روز طراحی شده و تعدادی هم بر اساس مد دهه‌های هفده و هیجده کشور‌های مختلف طراحی شده بود. مانند؛ اردک لباس آبی. این خانم اردک درخشنده شبیه سبک سلسله مینگ با آن کلاه جذابش است.

نکته جالب اینکه، هر یک از این اردک‌ها نام ویژه‌ی خود را داشتند که با اعلام این نام آنها به روی صحنه وارد می‌شدند.

شوی لباس اردک

برایان هارینگتون 60 ساله است و حدود 25 سال است که این مراسم را برپا می‌کند...در واقع او مزرعه اردک دارد. او می‌گوید؛ این سوپر مدل اردک‌ها به اندازه، همتایان انسان خود با استعداد، جذاب و در اجرای نمایش شوی لباس مهارت دارند. اگر آنها انسان بودند، مطمعنا، امروز پول دارترین افراد می‌شدند.

رژه، سوپر مدل اردک‌ها در خیابان‌های سیدنی همه را به سوی خود جذب کرده است...حتی افرادی را که علاقه‌ای به مد، شو و این قبیل کار‌ها ندارند را برای شرکت دراین نمایش تشویق و کنجکاو کرده بود.

لباس عروس و داماد در این شو طرفدار بسیاری پیدا کرد. چرا که خانم اردک عروس بسیار با مهارت این مدل لباس را به تماشا گذاشتند.

جالب بود نه؟!

http://www.peoplepets.com

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها