چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

کانزاس سیتی‌: زنی که از طعم ساندویچ همبرگرش در رستوران ناراضی بود، با کتک زدن صندوقدار‌های این رستوران نارضایتی‌اش را نشان داد.

ماجرا از این قرار بود که این زن میانسال گرانقیمت‌ترین همبرگر را در این رستوران سفارش داد اما هنگامی که پیشخدمت آن را روی میز گذاشت بوی سوختگی شدیدی از غذا بلند شد.

این زن که به شدت عصبانی شده بود بدون معطلی سراغ صندوقدار‌ها رفت و به نحوی آنها را کتک زد که نقش بر زمین شدند. البته بلافاصله پلیس در صحنه حاضر شد و پیش از اینکه او آسیب بیشتری به کارمند‌های رستوران بزند، این زن را دستگیر کرد. این زن به حبس محکوم شده است.

پسربچه باهوش

ملبورن: هوش و اعتماد به نفس یک پسربچه موجب شد که او و برادر کوچکش از یک دردسر جدی در امان بمانند. این پسر 11 ساله به همراه برادر 5 ساله‌اش در خودرو منتظر بودند تا والدین‌شان از مرکز خرید بازگردند.

اما در آخرین دقایق 2‌سارق سررسیدند و در یک چشم بر هم زدن آنها را به همراه خودرو سرقت کردند. در بین راه پسربچه باهوش با سارقان وارد مذاکره شد و سرانجام موفق شد آنها را راضی کند تا او و برادرش را از خودرو پیاده کنند.این پسربچه پس از آزادی به خبرنگاران گفت: من چاره‌ای نداشتم جز اینکه با آنها صحبت کنم.

من روی صندلی جلو نشسته بودم و به سارقان گفتم که هر چه می‌خواهند به همراه خودشان ببرند اما من و برادرم را پیاده کنند چون جرم آدم ربایی برای آنها خیلی سنگین است. جالب است که سارقان هم تحت تاثیر قرار گرفته و آنها را از خودرو پیاده کردند.

پدر جدی

منهتن:پدری که از سر و صدا و شیطنت فرزندانش کلافه شده بود، تصمیم گرفت به جای تهدیدآنها، به اداره پلیس مراجعه کند تا یک درس جدی به فرزندان دوقلویش بدهد. این مرد جوان به همراه 2 دختر 9 ساله‌اش در حال رانندگی در خیابان بود اما آنها مرتب در خودرو حرکت می‌کردند و ضمن بازیگوشی سر و صدای زیادی هم به راه انداخته بودند که تمرکز این مرد را برای رانندگی از بین می‌برد.

به همین دلیل او به طرف نزدیک‌ترین مرکز پلیس رفت و در مقابل آن توقف کرد. او فرزندانش را از خودرو پیاده کرد و آنها را به داخل اداره پلیس برد.

این مرد ماجرا را با یکی از افسران پلیس در میان گذاشت و از او خواست در مورد خطرات پرت کردن حواس راننده برای فرزندانش توضیح دهد. نکته جالب اینکه این موضوع به عنوان یک پرونده پلیسی دنبال شد و افسر پلیس گزارش آن را هم برای رئیسش نوشت.

مخالفت با کوتاه کردن مو

فیلادلفیا:  توجه بیش از حد یک پسر نوجوان به مدل موهایش موجب شد که مدیر مدرسه برای او جریمه‌ای در نظر بگیرد. به گفته مدیر، این پسر 14 ساله موهای نسبتا بلندی دارد و علاوه بر اینکه زمان زیادی را صرف رسیدگی به آنها می‌کند در مدرسه نیز همه حواسش به موهایش معطوف است.

به همین دلیل مدیر مدرسه برای اینکه مانع افت تحصیلی این نوجوان شود به او گفت تا زمانی که موهایش را کوتاه نکرده نمی‌تواند به مدرسه بازگردد. اما این پسرلجباز با وجود گذشت  یک هفته هنوز حاضر نیست موهایش را کوتاه کند و تلاش والدینش هم در این زمینه به نتیجه نرسیده است.

باید گفت که مدیر مدرسه هم اعلام کرده به هیچ وجه حاضر به پذیرفتن این نوجوان با ظاهر قبلی‌اش نیست و حتی حاضر است در این مورد وکیل استخدام کند. البته والدین او قصد دارند با کمک روانشناسان این نوجوان را برای تغییر ظاهرش راضی کنند.

کد خبر 99447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز