چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

لندن‌: چاقو‌ها و اسلحه‌های توقیف شده از افراد شرور، بازیافت شده و برای ساخت بناهای ویژه رقابت‌های المپیک 2012 به کار خواهد رفت

به گفته مقامات انگلیس در سال گذشته میلادی بیش از 52 تن انواع اسلحه و چاقو توقیف شده است. کارشناسان می‌گویند، آهن و فولاد به کار رفته در این اسلحه‌های سرد و گرم بازیافت خواهد شد تا در مصرف انرژی و بودجه برای ساخت و ساز‌های المپیکی صرفه‌جویی شود.

این در حالی است که این اقدام یک جنبه نمادین هم خواهد داشت که نشان می‌دهد افراد حامی این پروژه از صلح حمایت می‌کنند. گفتنی است این اقدام مورد استقبال بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است.

اسب‌های دم بریده

میشیگان: در حالی که سارقان هر روز دست به سرقت‌های عجیب و غریب‌تری می‌زنند، 2 سارق اقدام به سرقت دم اسب کردند. به گفته مردی میانسال که به همراه خانواده‌اش در یک خانه ویلایی خارج از شهر زندگی می‌کند، 2 سارق در تاریکی شب وارد اصطبل این خانه شده‌اند و دم همه اسب‌هایی که در این اصطبل نگهداری می‌شدند را بریده‌اند.

این در حالی است که ارزش دم اسب بسیار زیاد است و به صد‌ها دلار می‌رسد. از سوی دیگر با توجه به اینکه دم این اسب‌ها از ته قطع شده است بیش از 3 سال طول می‌کشد تا دم‌ها به حالت اولیه‌شان بازگردند. گفتنی است علاوه بر مالک اسب‌ها، سازمان‌های حامی حیوانات هم از سارقان شاکی هستند و در صورتی که پلیس، این سارقان را دستگیر کند آنها باید در چند دادگاه جداگانه با شاکیان متفاوت حضور پیدا کنند.

سربه هوایی سارقان

کانزاس سیتی:2 سارق مسلح که از پارکینگ عمومی،خودرو سرقت کرده بودند با انجام اقدامی عجیب توسط پلیس دستگیر شدند. این سارقان بدون اینکه کسی متوجه شود، توانستند خودرو سرقت شده را به خارج از پارکینگ انتقال دهند اما همینکه از پارکینگ خارج شدند صاحب خودرو برای تحویل گرفتن خودرواش به پارکینگ آمد و پس از اینکه متوجه شد خودرو‌اش به سرقت رفته پلاک خودرو را برای پیگیری به پلیس اعلام کرد.

در این بین سارقان که به مسیر آشنا نبودند در راه گم شدند و برای اینکه بتوانند مسیر را پیدا کنند دست به دامان خودروی گشت پلیسی شدند که از آن نزدیکی عبور می‌کرد. اما ماموران که به تازگی شماره پلاک خودرو سرقت شده را دریافت کرده بودند آن را با پلاک خودروی سارقان تطبیق دادند و آنها را بدون کوچک‌ترین دردسری دستگیر کردند.

اقدام عجیب پایگاه اینترنتی

منچستر:  یک پایگاه اینترنتی در اقدامی عجیب از پذیرش مجدد 5 هزار نفر از اعضایش خودداری کرد. این پایگاه اینترنتی برای سال جدید میلادی از اعضایش خواست تا به منظور تمدید عضویت‌شان عکس جدیدشان را به نشانی این پایگاه ارسال کنند.

اما در کمال تعجب درخواست تمدید عضویت 5 هزار نفر از اعضا پذیرفته نشد. مدیر این پایگاه الکترونیکی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضایی که پذیرفته نشده‌اند در تعطیلات سال نو نسبت به سال قبل وزن اضافه کرده‌اند و به همین دلیل عضویت آنها تمدید نشده است.

به گفته مدیر این پایگا ه اینترنتی، این روز‌ها چاقی به یک معضل فراگیر در جهان تبدیل شده است و در صورتی که اقداماتی در جهت مبارزه با افراد چاق به عمل نیاید مردم هر روز چاق و چاق تر می‌شوند. البته برخی از کارشناسان اقدام این پایگاه اینترنتی را بیش از حد جدی می‌دانند.

کد خبر 98937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز