دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

کلورادو‌: مردی که برای سرقت به یک خانه ویلایی رفته بود، بدون هیچ دردسری شناسایی شد و به دام پلیس افتاد.

این مرد میانسال به همراه دوستش خانه‌ای بسیار مجلل را برای سرقت انتخاب کردند. اما هنگامی که با شکستن شیشه‌ها وارد خانه شدند، 2 فرزند نوجوان این مرد که در خانه بودند او را شناختند.

این نوجوانان به پلیس گفتند که مادرشان چند سال پیش از پدر سارق و معتاد آنها جدا شده و با مرد دیگری که صاحب خانه ویلایی است ازدواج کرده است. گفتنی است این مرد به هیچ وجه اطلاع نداشته که همسر و فرزندانش در این خانه زندگی می‌کنند و فقط به دلیل مجلل بودن خانه تصمیم به سرقت از آن گرفته بود.

ازدواج در فروشگاه

فلوریدا: زن و مردی که برای نخستین بار یکدیگر را در فروشگاه مواد غذایی ملاقات کرده بودند در همین مکان هم ازدواج کردند. ماجرا از این قرار بود که مرد 75 ساله و زن 76ساله چند ماه پیش در حال خرید از این فروشگاه با یکدیگر آشنا شدند.

پس از گذشت مدتی این زوج تصمیم گرفتند ازدواج کنند و از آنجایی که فروشگاه خاطره خوبی را در ذهن آنها زنده می‌کرد، آنها این مکان را به جای سالن عروسی انتخاب کردند.

به این ترتیب آنها موضوع را با مدیر فروشگاه در میان گذاشتند و او هم با آغوش باز از درخواست آنها استقبال کرد. البته به دلیل محدود بودن فضای فروشگاه این زوج ناچار شدند تعداد میهمانان‌شان را کم کنند.

با وجود این، مراسم ازدواجشان به خوبی برگزار شد و این در حالی است که مدیر فروشگاه قول داده است آنها بتوانند سالگرد ازدواج‌شان را هم در همین محل برگزار کنند.

قانون عجیب

گلاسکو: مقامات قضایی اسکاتلند قانونی را به تصویب رسانده‌اند که تعجب بسیاری را برانگیخته است. به موجب این قانون، والدین باید نوجوانان زیر 16 سال‌ خود را هنگامی که قصد استفاده از سرویس بهداشتی اماکن عمومی مانند رستوران‌ها را دارند، تا ورودی سرویس بهداشتی همراهی کنند.

این در حالی است که معمولا کودکان کم سن و سال به همراه والدین‌شان به سرویس بهداشتی می‌روند. برخی از کارشناسان بر این باورند که یکی از دلایل اجرایی کردن این قانون افزایش استفاده از مواد مخدر است.

به گفته آنها سرویس‌های بهداشتی یکی از مکان‌هایی است که معمولا توسط افراد معتاد برای استعمال مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل اعتراض‌های متعددی از سوی مدیریت رستوران‌ها و اماکن عمومی مطرح شده است و سرانجام نتیجه این اعتراض‌ها به تصویب این قانون منجر شد.

خوشگذرانی با پول گمشده

پاریس:  یک راننده تاکسی که حتی برای خوابیدن سرپناهی نداشت با یک اتفاق به زندگی رویایی که آرزوی آن را داشت، دست پیدا کرد. این مرد 45 ساله با تاکسی‌اش در حال رانندگی در خیابان بود که یک زوج این تاکسی را برای مدت 2 ساعت کرایه کردند.

او آنها را به نقاط مختلف شهر برد اما هنگامی که از تاکسی پیاده شدند، فراموش کردند کیف پولشان را همراه‌شان ببرند. به این ترتیب راننده تاکسی 10هزار دلار پولی را که پیدا کرده بود در مدت یک هفته خرج کرد.

او بهترین اتاق یک هتل را که همیشه آرزویش را داشت اجاره کرد و هر روز گران‌ترین غذا‌ها را سفارش ‌داد و پرهزینه‌ترین تفریح‌ها را تجربه کرد. البته این زوج که احتمال می‌دادند کیف پولشان را در تاکسی جا گذاشته باشند، مشخصات این مرد را به پلیس دادند و ماموران در آخرین روز اقامت او در هتل در حالی که همه پول‌ها را خرج کرده بود، دستگیرش کردند.

کد خبر 99289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز