یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

کالیفرنیا: در کمال تعجب کارکنان بیمارستان، زنی که تصور می‌شد بر اثر سکته قلبی در گذشته است یک روز پس از صادر شدن گواهی فوت به بیمارستان بازگشت.

این زن در ساعات پایانی شب، دچار سکته قلبی شد و پس از ناپدید شدن علائم حیاتی، پزشک با اطمینان از مرگ وی، دستور دفن او را صادر کرد. اما پس از اینکه اقوام وی برای مراسم خاکسپاری او حضور یافتند ناگهان افرادی که در کنار مزار او حضور داشتند متوجه شدند که این زن 65 ساله در حال نفس کشیدن است و چشم‌هایش را باز کرده است. به این ترتیب گروه‌های امدادی او را به بیمارستان منتقل کردند تا تحت درمان دوباره قرار گیرد.

تشابه اسمی

فلوریدا: تشابه اسمی موجب شد که پلیس، مرد بی‌گناهی را دستگیر و به پرداخت جریمه محکوم کند. ماجرا از این قرار بود که زنی از همسر سابق خود به دادگاه شکایت کرد و گفت که او باید هزینه نگهداری فرزندش را بپردازد.

اما زمانی که مامور پلیس نام این فرد را در رایانه وارد می‌کرد تشابه اسمی موجب شد که اشتباه کند و برای فرد دیگری احضاریه بفرستد. زمانی که این مرد به اداره پلیس مراجعه کرد هر چه اصرار کرد ماموران ادعای او را در خصوص اینکه پدر نیست و هرگز تا به حال ازدواج نکرده است ،

نپذیرفتند و او را بازداشت کردند. اما این مرد وکیلش را در جریان قرار داد و وکیل او توانست ثابت کند که این مرد در زمان تولد جوان 18ساله فقط 7 سال داشته است. پلیس بابت این اشتباه از این مرد 25 ساله عذرخواهی کرد اما وی قصد دارد بابت این اشتباه پلیس شکایت کند.

سرقت میوه

بانکوک: همان‌طور‌که کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی می‌کردند بحران‌های جهانی اقتصاد، باعث گرانی قیمت میوه در سراسر جهان شده و به همین دلیل این روز‌ها بسیاری از افراد در قشر ضعیف قادر به خرید میوه نیستند.

در این بین برخی از افراد هم دست به سرقت میوه می‌زنند که اغلب به دام می افتند. گزارش‌ها حاکی از آن است مردی که برای بیش از یکسال میوه‌های یک میوه‌فروشی را سرقت می‌کرد به دام افتاده است.

این مرد 38 ساله از خانه‌اش راهی مخفی به میوه‌فروشی باز کرده بود و پس از تعطیلی فروشگاه از این راه به اندازه نیاز خود و خانواده‌اش میوه سرقت می‌کرد. اما سرانجام میوه‌فروش که متوجه کم‌شدن میوه‌هایش شده بود این راه‌مخفی را کشف کرد  و سارق را تحویل پلیس داد. نکته جالب اینکه این مرد فقط به اندازه مصرف روزانه میوه سرقت می‌کرده است.

اعتیاد به خرید کیف

سیدنی: اغلب روانشناسان معتقدند خرید‌کردن علاوه بر اینکه یکی از سرگرمی‌های اغلب زنان محسوب می‌شود تاثیر مثبتی نیز بر عملکرد ذهنی و شادابی آنها دارد؛ البته چنانچه با بودجه آنها نسبت منطقی داشته باشد. این در حالی است که علاقه بیش از حد یک زن به خرید موجب شد او به زندان بیفتد.

این زن 35 ساله به خرید کیف اعتیاد داشت و بیش از 200 عدد کیف در کمد خانه‌اش داشت که هیچگاه فرصت استفاده از آنها را پیدا نمی‌کرد.

این زن هر روز یک کیف تازه می‌خرید اما زمانی که پس‌اندازش به پایان رسید همه موجودی عابربانک شوهرش را خالی کرد تا باز هم کیف بخرد و همین اقدام او موجب شد شوهرش پس از آگاهی از جریان سرقت پول‌ها از او شکایت کند. در حال حاضر او به اتهام سرقت در زندان است و از سوی دیگر شوهرش هم از وی درخواست طلاق کرده است.

کد خبر 102023

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز