یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

میشیگان‌: در حالی که هیچ امیدی به پیدا کردن سارق شیرینی‌های یک فروشگاه نبود، پلیس فقط با دنبال کردن ردپاهای برفی، سارق را دستگیرد کرد.

ماجرا از این قرار بود که سارق جوان در تاریکی شب و با شکستن شیشه وارد قنادی شد و مقدار زیادی کیک و شیرینی از این فروشگاه سرقت کرد.

در کمال تعجب، آژیر خطر فروشگاه هم به صدا درنیامد و از سوی دیگر هیچ کس هم شاهد این سرقت نبود تا بتواند چهره سارق را شناسایی کند. اما هنگامی که ماموران سررسیدند متوجه ردپاهایی شدند که روی برف بر جا مانده بود و با دنبال کردن آن به در خانه سارق رسیدند. گفتنی است سارق در حالی در را باز کرد که یک بشقاب کیک مسروقه در دست داشت.

سرقت برای برگشت به زندان

توکیو: درحالی که اغلب زندانیان، آزادی از زندان را آرزو می‌کنند و برخی برای اینکه زودتر از محیط زندان خارج شوند فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند،‌ مردی برای برگشتن به زندان دست به سرقت زد. این مرد 41 ساله چند ماه پیش به اتهام سرقت پول از فروشگاه دستگیر شده و به زندان افتاده بود. اما دوره محکومیت او به پایان رسید و آزاد شد.

به گفته این سارق، او که پولی در بساط نداشت برای پیدا کردن کار عازم شهر شد اما هیچ کاری به او سپرده نشد و این در حالی بود که جایی برای زندگی و خوابیدن هم نداشت. سرانجام این مرد تصمیم گرفت یک بار دیگر دست به سرقت بزند تا دست‌کم در زندان جایی برای خوابیدن داشته باشد.

او یک کاسه سوپ را که کمتر از یک دلار قیمت داشت از یک رستوران سرقت کرد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت و گزارش سرقتش را اعلام کرد. به این ترتیب او بار دیگر به زندان افتاد.

انتقام از همسر

ریاض: مردی که از همسرش جدا شده بود، برای انتقام گرفتن از او دست به اقدام عجیبی زد. این مرد میانسال در دادگاه حضانت دختر 12 ساله‌شان را به همسرش واگذار کرده بود اما در کمال تعجب او را به پیرمردی 80 ساله شوهر داد.

این مرد به خبرنگاران گفت که تنها هدفش از این کار انتقام گرفتن از همسرش بوده است. از سوی دیگر او گفت با وجود اینکه دادگاه حضانت دخترم را به همسر سابقم داد اما من همچنان درباره ازدواج او نقش داشتم و باید با اجازه من ازدواج می‌کرد.

این در حالی است که همسر سابق این مرد از ازدواج دخترش بی‌خبر بوده و با شنیدن این خبر دچار شوک شده است. در این بین رسانه‌ها هم اقدام این مرد را مورد انتقاد قرار داده‌اند و معتقدند با توجه به اعتراف صریح این مرد در مورد انگیزه شوهر دادن دخترش باید با او برخورد جدی صورت گیرد.

برف پر دردسر در آلمان

برلین: بارش برف سنگین در آلمان و ادامه برودت هوا موجب شده است که اوضاع مسافرت‌ها در این کشور به کلی به‌هم بریزد. تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که برف سنگین اخیر دست‌کم موجب لغو 200 پرواز شده است.

از سوی دیگر سفر‌های زمینی هم دچار مشکل شده و مقامات توصیه می‌کنند افرادی که ناچار به سفر زمینی هستند علاوه بر لباس گرم، غذای چند روز را نیز با خود به همراه داشته باشند چون احتمال گیر افتادن طولانی مدت در جاده‌ها وجود دارد. از سوی دیگر بارش برف اخیر موجب 300 تصادف خودرو شده است که در آن دست‌کم 40 نفر جان باخته‌اند.

این در حالی است که برای برف‌روبی خیابان‌ها و جاده‌ها تعداد زیادی نیرو به کار گرفته شده است اما ادامه‌ بارش برف مانع از آن می‌شود که آنها بتوانند جاده‌ها را به‌طور کلی پاکسازی کنند. گفتنی است این شرایط در حال سرایت به اغلب کشورهای اروپایی است.

کد خبر 99210

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز