سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

مادرید‌: ماموران گمرک اخیرا محموله‌ای 25 کیلوگرمی از موز را کشف کرده‌اند که مملو از هروئین است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که خوشه‌های موز در بسته‌بندی‌های ویژه ارسال برای سوپرمارکت‌ها قرار داشتند و این در حالی بود که داخل همه آنها با هروئین پرشده بود.

پلیس هنگامی این محموله را کشف کرد که قاچاقچیان قصد داشتند از راه مرز زمینی، این محموله را وارد کشور کنند. گفتنی است از ظاهر این موز‌ها به هیچ وجه نمی‌شد تشخیص داد که داخل آنها مواد مخدر جاسازی شده است و موضوع زمانی لو رفت که سگ‌های تربیت‌شده پلیس برای بررسی این محموله وارد کانتینر بار شدند و وجود مواد مخدر را تشخیص دادند.

حبس مادربزرگ در خانه

نیوجرسی: اقدام یک جوان 22 ساله در رفتار خشونت‌‌آمیز با مادربزرگش او را روانه زندان کرد. این پسر جوان با مادربزرگش در یک خانه ویلایی زندگی می‌کرد. او که قصد داشت به همراه دوستانش در حیاط خانه آتش‌بازی کند برای اینکه مادربزرگش مانع آنها نشود او را در اتاق حبس کرد.

این پسر بی‌رحم دست و پای مادربزرگش را بست و او را به مدت 15 دقیقه داخل اتاق حبس کرد. اما هنگامی که دست پیرزن 86 ساله را باز کرد او بی‌درنگ با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

او به ماموران گفت که در خانه خودش احساس امنیت نمی‌کند و نوه‌اش او را در خانه زندانی کرده است. به این ترتیب ماموران این جوان را به اداره پلیس انتقال دادند. گفتنی است، دادگاه او را به 90 ساعت کار اجباری برای موسسه‌های خیریه در امور سالمندان محکوم کرده است تا نحوه رفتار با سالمندان را بیاموزد.

مرد شکمو و خشمگین

اهایو: در حالی که تمام شدن یک غذای خاص در رستوران‌ها یک موضوع عادی است و مشتریان در صورت برخورد با چنین مشکلی سعی می‌کنند غذای دیگری سفارش دهند، مردی 34 ساله با روش عجیبی با این موضوع برخورد کرد.

این مرد در رستوران مرغ سوخاری سفارش داد اما مسئول فروش غذا اعلام کرد که مرغ سوخاری تمام شده و باید غذای دیگری سفارش دهد. در این زمان بود که مرد خشن از کوره در رفت و یکی از صندلی‌ها را به سوی پنجره رستوران پرتاب کرد و آن را شکست.

این مرد بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد. اما اعلام کرد که از کارش پشیمان نیست چراکه این رستوران باید بداند غذا‌های پرطرفدارتر را بیشتر تهیه کند. گفتنی است، این مرد علاوه بر پرداخت هزینه شیشه‌ای که شکسته است باید مبلغی را هم بابت یک شب تعطیل شدن این رستوران برای این هرج و مرج بپردازد.

پروژه شیشه پاک‌کنی

ملبورن:  یک شرکت استرالیایی که برای تمیز کردن شیشه‌های بلند‌ترین برج دنیا که در دوبی قرار دارد اعلام آمادگی کرده بود جزئیات این پروژه را فاش کرد.  به گفته مدیر این پروژه، در این برج 24 هزار و 830 پنجره وجود دارد و 13ماشین بالابرنده مخصوص، بیش از 36 کارگر را در مدت 3ماه بر فراز این برج هدایت کردند تا همه شیشه‌ها را تمیز کنند.

گفتنی است تهیه تجهیزات این پروژه شیشه پاک‌کنی حدود 8میلیون‌دلار هزینه در بر داشته‌ است. این برج 120 هزار مترمربع مساحت داشته و در آن یک میلیون و 292 هزار و 500متر مربع شیشه به کار رفته است.

ارتفاع بلندترین برج دنیا به 828 متر می‌رسد و خودرو‌های مخصوصی برای انتقال کارگران به طبقه‌های بالایی طراحی شده‌اند. مدیر پروژه شیشه پا‌ک کنی به خبرنگاران گفت: مقامات، این برج را در اسرع وقت و به تمیز‌ترین شکل ممکن می‌خواستند و فشار کار بسیار زیاد بود.

کد خبر 98841

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز