سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

گروه حوادث: لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام یک قاتل در کهنوج، مادر مقتول به خاطر ایام محرم از خون فرزندش گذشت و جوان اعدامی از مرگ رهایی یافت.

صبح15دی  قرار بود مرد جوانی که به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شده بود، در زندان مرکزی شهرستان کهنوج به دار مجازات آویخته شود اما زمانی که همه چیز آماده اجرای حکم بود و مرد جوان پای چوبه دار قرار گرفته بود، همه چیز یکباره عوض شد.

مادر مقتول، درست زمانی که قرار بود حکم قصاص اجرا شود، فریاد زد که به خاطر ایام محرم و حرمت امام حسین(ع) از خون پسرش می‌گذرد. او سپس طناب دار را از گردن قاتل خارج کرد و گفت: هیچ شکایتی از این مرد جوان ندارد اما امیدوار است حکایت او، فرزندش و جوان اعدامی درسی باشد برای جوانان تا از دوستی با افراد ناباب خودداری کنند.
به این ترتیب حکم قصاص متوقف شد و جوان اعدامی که از مرگ نجات یافته بود، به زندان بازگشت.

این مرد جوان متهم بود که 6 سال قبل در بخش زهکلوت کهنوج، در جریان درگیری با جوان دیگری، او را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.

پس از این جنایت، با شکایت خانواده مقتول، تحقیقات برای دستگیری مرد جوان شروع شد و او بعد از دستگیری از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد. این حکم بعد از تایید از سوی دیوان عالی کشور قرار بود صبح دیروز به اجرا در بیاید که با گذشت مادر مقتول، متوقف شد.

کد خبر 98840

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز