گروه حوادث: آخرین جلسه محاکمه جوان چشم آبی که متهم به ربودن و آزار و اذیت یک زن و 15 دختربچه در ورامین است، صبح28 آذر به‌صورت غیرعلنی برگزار شد.

در این جلسه که 5 نفر از قربانیان این مرد جوان نیز حضور داشتند، وی همه اتهاماتش را رد کرد و گفت که بی‌گناه است. متهم چشم آبی که امیر نام دارد، به‌دنبال شکایت چندین دختربچه در اداره آگاهی ورامین، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

این مرد جوان که ششم مهرماه امسال، بعد از چندین شبانه‌روز تحقیقات تخصصی به دام پلیس افتاد، در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد که دختربچه‌ها را به بهانه پرسیدن نشانی فریب می‌داده و بعد با تهدید چاقو آنها را می‌ربوده است.

این مرد همچنین گفت که بعد از ربودن طعمه‌هایش آنها را به محل‌های خلوتی مثل یک چهاردیواری متروکه یا بیابان‌های اطراف شهر می‌کشانده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است.

با دستگیری متهم و چاپ عکس او در روزنامه‌ها، 15 دختربچه‌ و یک زن جوان که به گفته خودشان هدف وسوسه‌های شیطانی این مرد قرار گرفته بودند به دادسرا و اداره آگاهی رفتند و او را به‌عنوان فردی که آنها را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود شناسایی کردند.

به این ترتیب بود که پرونده متهم به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا این مرد در جلسه ویژه‌ای محاکمه شود. جلسه نخست محاکمه متهم چشم‌آبی صبح 21 آذر برگزار شد و شاکیان به طرح شکایت خود پرداختند.

تمامی آنها در این جلسه برای متهم درخواست اشد مجازات کردند اما جوان چشم‌آبی زمانی‌که در جایگاه دفاع قرار گرفت منکر هرگونه جرمی شد و گفت که احتمالا دختربچه‌ها را فرد دیگری که شبیه او بوده ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

سؤالات قضات دادگاه از یک سو و انکارهای متهم از سوی دیگر باعث شد که نخستین جلسه محاکمه به درازا کشیده شود و به همین دلیل قاضی تردست، رئیس شعبه 74 دادگاه کیفری ختم جلسه را اعلام کرد و گفت: ادامه رسیدگی به پرونده به جلسه دیگری که به‌صورت غیرعلنی برگزار خواهد شد موکول می‌شود.

این جلسه که قرار بود در آن به جزئیات جرایمی که متهم مرتکب شده بود پرداخته شود، صبح دیروز برگزار شد و جوان چشم آبی در مقابل 5 نفر از شاکیان پرونده که در جلسه نخست حضور نداشتند، پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گفته رئیس دادگاه، در این جلسه ابتدا 5 شاکی پرونده که در جلسه قبلی حضور نداشتند به تشریح جزئیات ربودن کودکان‌شان پرداختند اما بعد از اظهارات آنها، متهم پرونده همچنان بر بی‌گناهی خود پافشاری کرد و گفت که همه شکایت‌هایی که علیه او مطرح است، فقط یک ادعاست و حقیقت ندارد. 

این مرد همچنین با اشاره به اینکه بیمار روانی نیست و از لحاظ عقلی و جسمی در سلامت کامل است مدعی شد که هیچ‌یک از شاکیان را نربوده و آنها وی را اشتباه گرفته‌اند.
این گزارش حاکی است: بعد از اظهارات متهم و اعلام ختم رسیدگی به پرونده، قضات دادگاه وارد شور شدند و به‌زودی حکم صادره درخصوص این پرونده اعلام می‌شود.

کد خبر 97700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز