محاکمه مهین، قاتل سریالی زنان سالخورده قزوین در حالی به پایان رسید که او در آخرین جلسه دادگاه خواست به او اجازه دهند بتواند قبل از اجرای حکم قصاص، پای دخترش را مداوا کند.

صبح 17بهمن آخرین جلسه محاکمه نخستین قاتل سریالی زن ایران در دادگاه کیفری استان قزوین برگزار شد تا به اتهامات دیگر متهمان پرونده از جمله خریداران طلاهای مسروقه نیز رسیدگی شود.

یکی از این متهمان مردی بود که با فروش فاکتورهای جعلی به مهین، باعث شده بود وی بعد از کشتن قربانیانش و سرقت طلاهای آنها، این طلاها را با فاکتورهای جعلی به راحتی به فروش برساند.

این مرد وقتی در جایگاه قرار گرفت اتهام جعل سند را پذیرفت و گفت: می‌دانم که اشتباه بزرگی انجام داده‌ام اما اتهام مشارکت با متهم در ارتکاب جرایمش را قبول ندارم.  در ادامه جلسه دادگاه، 2 نفر دیگر که متهم بودند طلاهای مسروقه را از قاتل سریالی خریداری کرده بودند نیز به دفاع از خود پرداختند و بعد از آن مهین، قاتل سریالی قزوین، برای آخرین بار در جایگاه قرار گرفت تا از خودش دفاع کند.

او گفت: من شرمنده همه کسانی هستم که از یکسال پیش عزادارشان کرده‌ام. من در حالی این اعمال را انجام می‌دادم که در بدترین شرایط مالی قرار گرفته بودم و هر روز یکی از طلبکاران با حکم جلب به در خانه‌ام می‌‌آمدند.

من کسی بودم که حتی یک ثانیه هم دوری بچه‌هایم را تحمل نمی‌کردم اما حالا نمی‌دانم چطور 9 ماه دوری آنها را تحمل کرده‌ام. بعضی وقت‌ها در زندان از خودم می‌پرسم که «آیا این تو بودی که این قتل‌ها را مرتکب شدی؟» او  افزود: من جایی برای دلسوزی کسی باقی نگذاشته‌ام، من جرم به این بزرگی را پذیرفته‌ام‌ و خودم می‌دانم که لیاقت بخشش را ندارم اما از شما می‌خواهم که به من فرصت دهید و مدتی بچه‌هایم را به من قرض دهید.

بچه‌هایم در این 9 ماه نه مادر داشته‌‌اند و نه پدر،  عاجزانه التماس می‌کنم تا به من فرصت دهید قبل از اعدام، پای دختر 8 ساله‌ام را مداوا کنم.

مهین در ادامه گفت: باور کنید وجود آدم‌هایی که به این راحتی اموال مسروقه را می‌خرند نقش زیادی در ارتکاب قتل‌ها توسط من داشت و اگر دست این افراد از جامعه کوتاه شود، تمام درها برای افرادی مثل من بسته می‌شود و شاید این اتفاقات نیز نمی‌افتاد.

بعد از اظهارات مهین، قاضی دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد و گفت که حکم دادگاه تا هفته آینده صادر می‌شود.   به گزارش ایسنا، مهین متهم است که در جریان جنایت‌های سریالی خود یک مرد و 5 زن را در قزوین به قتل رسانده است.

کد خبر 101103

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز