چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در تعقیب مجرمان خطرناکی است که با حمله به یک زن وکیل، قصد دارند او را مجبور کنند پیگیری‌هایش درباره یک پرونده را متوقف کند

خانم وکیل ادعا می‌کند که متهمان بعد از اینکه نتوانستند با استفاده از ‌آش نذری مسموم، وی را از پا  درآورند، این بار با چاقو به او حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.
حادثه ساعت 11 صبح سه‌شنبه در خیابان شریعتی رخ داد.

زن وکیل در حال ورود به دفتر کارش بود که متوجه شد فردی به او نزدیک می‌شود. اما به محض اینکه سرش را برگرداند، مردی را دید که با کلاه ایمنی صورتش را پوشانده بود.
«چاقوی بزرگی در دستش بود.

تیغه آن را روی صورتم گذاشت و سپس ضربه محکمی به دستم وارد کرد. بعد تهدیدم کرد که اگر پایم را از پرونده‌ بیرون نکشم بار دیگر که به سراغم بیاید حتما مرا خواهد کشت. این مرد بعد از اینکه حسابی کتکم زد پا به فرار گذاشت بدون اینکه متوجه شوم تهدید او درباره کدام پرونده بوده است.»

زن جوان که روبه‌روی قاضی شهریاری، بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و فرم شکایت از مرد ناشناس را پر می‌کرد، در ادامه گفت: این نخستین‌باری نیست که توسط افرادی ناشناس تهدید می‌شوم ولی نمی‌دانم این افراد از سوی چه کسانی و به خاطر کدام پرونده اجیر شده‌اند تا مرا تهدید کنند.

نخستین باری که خواستند زهر چشم از من بگیرند، 8 ماه قبل بود. آن روز در دفتر کارم نشسته بودم که زنی درحالی‌که کاسه آش در دست داشت وارد دفترم شد. می‌گفت که آش نذری است و من تشکرکردم ولی بعد از خوردن آش، مسموم و راهی بیمارستان شدم.

چند روز بعد نامه‌ای به دفترم ارسال شد که در آن نوشته بود« آشی که خوردی، به مواد مسموم آغشته بود. اگر پایت را از پرونده بیرون نکشی، این بار با عکس‌العمل خشن‌تری روبه‌رو می‌شوی.»

وکیل جوان، نامه ارسال شده به دفترش را به قاضی شهریاری نشان داد و افزود: در نامه ، تهدیدم کرده بودند که باید وکالت پرونده را رها کنم، ولی من نمی‌دانم منظورشان کدام پرونده بود.

2 ماه بعد از این حادثه جلوی در دفترم، مردی که کلاه ایمنی روی سرش گذاشته بود به طرفم دوید و با پاشیدن یک ظرف اسید روی بدنم متواری شد.

هنگام فرار تهدید می‌کرد که باید وکالت پرونده را رها کنم، ولی باز هم نفهمیدم که از کدام پرونده حرف می‌زند. خوشبختانه اسید فقط لباس‌هایم را از بین برد و به‌خودم آسیبی نرسید.

شاکی درحالی که از بازپرس جنایی برای نجات جانش کمک می‌خواست،  گفت: 6 ماه از تهدیدات خبری نبود تا اینکه صبح سه‌شنبه بار دیگر سر و کله آنها پیدا شد. حالا نگران تهدید بعدی هستم و نمی‌دانم که این بار آنها چه نقشه‌ای اجرا خواهند کرد.

با اینکه ماجرا را قبلا به پلیس اطلاع داده بودم، این بار تصمیم گرفتم با پای خودم به دادسرای جنایی بیایم تا از شما بخواهم از من محافظت کنید.

بعد از اظهارات این زن، در حالی که سر و صورت زخمی او، ادعاهایش را تایید می‌کرد قاضی شهریاری، دستور شناسایی و دستگیری عاملان حمله به این وکیل جوان را صادر کرد.

به این ترتیب گروهی از کارآگاهان برای حل این معمای عجیب وارد عمل شدند و در حالی که زن جوان مدعی است به هیچ کسی مظنون نیست، جست‌وجو برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

کد خبر 93962

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز