گروه سیاسی: آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی گفت که مردم ایران با حضور در تجمع عاشوراییان، لکه ننگ جریان عاشورای تهران را پاک کردند

او با تاکید بر نشان دادن پشتیبانی ایران از ولی فقیه اظهار داشت: باید این حرکت را بیشتر به دنیا نشان دهیم و از آن بهره‌برداری کنیم.  براساس متنی که روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی از این دیدار منتشر کرده است، آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی بر بیداری مسلمانان تاکید و خاطرنشان کرد: در حوادثی که در دنیا به وقوع می‌پیوندد همواره 2جبهه حق و باطل حضور داشته‌اند.

او با تاکید بر اینکه این صف‌بندی و تقابل همواره وجود داشته و خواهد داشت، اما وظیفه مسلمانان بیداری در برابر استکبار و ظلم است، تصریح کرد: باید با بصیرت و آگاهی حرکت کنیم تا مبادا غافلگیر شویم. این مرجع تقلید حوادث روز عاشورا در تهران را لکه ننگی در تاریخ خواند.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی در بخش دیگری از سخنرانی خود، بااشاره به ذکاوت و جایگاه علمی ایرانیان گفت: اگر کسی فضیلت‌های ایران در طول تاریخ را جمع‌آوری کند، می‌بیند ایرانیان از نظر ذکاوت، حق طلبی و شجاعت ممتازند.

کد خبر 98510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز