فارس: محمد‌ عطریانفر در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی برگزار شد اظهار داشت:

به شکرانه فروپاشی رژیم طاغوت در سال 57 اتحادی میان مردم شکل گرفت که این اتحاد مایه تشکیل جمهوری اسلامی شد و در این راستا وحدت و پیمانی میان مردم شکل گرفت که زمینه‌هایی را برای معیشت مردم در نظام اسلامی فراهم کرد که در پی این موضوع مسئله امنیت در جامعه به‌عنوان یک رهاورد در این عرصه محسوب می‌شود.

این عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: وقتی بحرانی در کشور ایجاد می‌شود کارگزاران اجرایی و مأموران کمک‌رسانی به مردم که درصدد ایجاد رفاه نسبی در میان آحاد جامعه هستند در کارشان تعلل ایجاد می‌شود و بر این اساس تحت‌تأثیر بحران یاد شده معیشت مردم به مخاطره می‌افتد.

وی ادامه داد: زمانی که معیشت مردم دچار خطر شود امنیت مردم هم آسیب می‌بیند و در این زمان است که اتحاد مردم به هم می‌ریزد و نظام آسیب می‌بیند.عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، حوادث انتخابات و مسائل بعد از آن را یک اختلاف خانوادگی دانست و اظهار داشت: در حاشیه انتخابات و حوادث بعد از آن مسائلی رخ داد که هنوز بعد از 6 ماه شاهد برخی آثار و تبعات آن هستیم که این مسئله حتی در مقام نقد برای دلبستگان انقلاب قابل پذیرش نیست.

عطریانفر گفت: بعد از پیروزی انقلاب، امام (ره) در فرازهایی از فرمایشات خود موضوع ولایت فقیه را بررسی می‌کند و حاکمیت ولی فقیه در جامعه انسانی را مقابل دیکتاتوری می‌نامد و بر این اساس باید گفت کسانی که ولایت فقیه را مانند دیکتاتوری می‌نامند مفهوم این موضوع را درک نکرده‌اند؛

چرا که ولایت است که می‌تواند به‌صورت عادلانه و از موضع حق از حقوق ملت صیانت کند. وی افزود: ولایت فقیه نه تنها دیکتاتوری نیست بلکه بزرگ‌ترین نقطه امید ملت است که در هر سطحی از قدرت سیاسی می‌تواند مسیر هدایت مردم را کنترل کند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در مقام نقد، برخی اتفاقات را بررسی کنیم باید بگوییم عمده‌ترین و بزرگ‌ترین خسارت را افتراق میان ذهن و عمل سیاسیون به‌وجود می‌آورد.

کد خبر 98673

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز