همشهری آنلاین: مردم مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی جمعه با حضور در راهپیمایی اعتراض‌آمیز در محکومیت اهانت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند

به گزارش واحد مرکزی خبر، در تظاهرات نمازگزاران تهرانی در محکومیت اهانت به ساحت امام راحل تظاهرکنندگان با سر دادن شعار الله اکبر به سمت سردر اصلی دانشگاه تهران کردند.

آنان در حالی تصاویر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نیز پرچمهای سیاه منقش به عبارات "یا ابوالفضل (ع) و یا حسین (ع)" را در دست داشتن، تظاهرکنندگان شعار می‌دادند:" خمینی ، خمینی راهت ادامه دارد، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار، استقلال آزادی جمهوری اسلامی" خبرنگاران داخلی و خارجی نیز این تظاهرات را پوشش دادند.

بانوان نمازگزار نیز تظاهرات خود را در محکومیت اهانت به ساحت امام راحل با شعار «الله اکبر» آغاز کردند. آنان عکس‌هایی از امام و مقام معظم رهبری در دست داشتند و با سر دادن شعارهای « حسین حسین شعار ماست خمینی افتخار ماست، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خمینی خمینی راهت ادامه دارد» به سمت درب اصلی دانشگاه حرکت کردند.

"استقلال آزادی جمهوری اسلامی، ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار، رهبر ما خامنه‌ای زنده باد" از دیگر شعارهای تظاهرکنندگان بود.

آنان پارچه نوشته‌هایی در دست داشتند که روی انها نوشته شده بود « ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، امت ما بیدار است، از منافق بیزار است و اطاعت از ولی امر ضامن پیروزی است».

محمدنجار وزیرکشور، رئیسی معاون اول قوه قضاییه، منتظری رئیس دیوان عدالت اداری، میرتاج الدینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری ، رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور و جعفری دولت ابادی دادستان تهران از جمله شخصیتهایی هستند که در این مراسم حضور داشتند. 

مردم معترض خرمشهر نیز با در دست داشتن عکس‌هایی از تمثال مبارک امام راحل و حضرت آیت الله خامنه‌ای شعارهای "خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است و مرگ بر منافق ، مرگ برآمریکا" سر داده اند.

گروه‌های مختلف مردم از جمله جوانان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان، ورزشکاران، بازاریان، روحانیان و طلاب و دیگر مردان و زنان همیشه در صحنه در این راهپیمایی با شکوه حضور داشتند.

هرمزگان امروز یک صدا صحنه پشتیبانی از ولایت بود

مردم استان هرمزگان ، سرزمین آفتاب گرم و آبی نیلگون خلیج فارس امروز پس از اقامه نماز پر صلابت جمعه، با شرکت در راهپیمایی گسترده انزجار خود را از دشمنان ولایت و توهین کنندگان به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) اعلام کردند .

مردم ولایتمدار بندرعباس هم امروز با شرکت در راهپیمایی گسترده و با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، خمینی خمینی راهت ادامه دارد، فریاد امت ما مرگ بر منافق، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند با پیمودن مسیر گلزار شهدا تا چهار راه شهدا یکپارچه عشق به خمینی کبیر را فریاد زدند.

مردم زنجان هم با سردادن شعارهایی در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.

در این رهپیمایی که از امام زاده ابراهیم محل برگزاری نماز جمعه آغاز شد و تـا میدان انقلاب ادامه خواهد داشت، گروههای مختلفی از جوانان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان، ورزشکاران ، بازاریان ، روحانیان و زنان حضور دارند.

پیروان امام خمینی (ره) امروز در سراسر استان بوشهر در راهپیمایی باشکوهی با آرمان های امامشان تجدید پیمان کردند.

راهپیمایان پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه به خیابان ها آمدند و با سردادن شعارهایی هتک حرمت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را محکوم و اعلام کردند فتنه انگیزان بدانند عشق به امام خمینی (ره) در دل ملت مسلمان ایران جای دارد و کارهای تفرقه جویانه آنان نمی تواند خدشه ای بر این علاقه و ارادت وارد کند.

مردم مومن گلستان نیز پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی در شهرهای مختلف با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بار دیگر پیمان بستند.

قشرهای مختلف مردم گرگان در راهپیمایی پس از اقامه نماز به امامت آیت الله نورمفیدی از مصلی جمعه تا میدان مرکزی این شهر راهپیمایی و هتک حرمت به ساحت امام خمینی، معمار انقلاب اسلامی را محکوم کردند؛ در این راهپیمایی‌ها شمار زیادی از دانشجویان، علما و روحانیون شیعه و سنی، خانواده‌های شهدا ، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

نمازگزاران سمنانی نیز امروز همگام با مردم ولایت مدار در سراسر ایران اسلامی، با برگزاری راهپیمایی باشکوه پس از اقامه نماز جمعه، بار دیگر با امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند و برخورد جدی با اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام راحل (ره) را خواستار شدند.

کد خبر 97575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز