همشهری آنلاین: دادستان تهران گفت: دستگاه قضایی با ساختارشکنان روز عاشورا، با قاطعیت و سرسختانه برخورد می‌کند

به گزارش واحد مرکزی خبر، عباس جعفری دولت آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سابق و جدید دادسرای ناحیه 9 ویژه فرودگاه‌های تهران افزود: در روز عاشورا، متاسفانه در حالی که موج میلیونی مردم مشغول عزاداری بود؛ شاهد اقدامات ساختارشکنانه در تهران بودند.

وی افزود: عده‌ای دور از چشم مردم فکر کردند با تخریب اموال عمومی و شکستن حرمت‌ها می‌توانند به انقلاب ضربه وارد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه این قبیل ساختار شکنی‌ها پیش از این هم اتفاق افتاده بود، گفت: ساختارشکنی در روز عاشورا و بی‌حرمتی به ارزش‌های اسلامی و انقلاب نشان داد که بحث انتخابات بهانه‌ای بیش نبود و ماهیت کسانی که در قالب انتخابات اعتراض می‌کنند، مشخص شد.

جعفری دولت آبادی انتخابات را از سوی این عده بهانه‌ای برای کوبیدن انقلاب دانست و افزود: مردم مطمئن باشند که انقلاب با این چند اقدام آسیب نمی‌بیند و دستگاه قضایی این بار قاطع تر از گذشته با بازداشت شدگان برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با این عده با اغماض برخورد نخواهد کرد، گفت: کسانیکه فکر می‌کردند که با اقداماتشان در روز عاشورا هیچ برخوردی نمی‌شود بدانند، که دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد کرد.

جعفری دولت آبادی تصریح کرد: در آینده نیز هیچ عذری برای شرکت کنندگان در تجمعات غیرقانونی نخواهد بود و دستگاه قضایی به طور جد، قاطع و سرسختانه با آن‌ها برخورد می‌کند.

کد خبر 98263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز