همشهری‌آنلاین: فعال‌سازی PIN CODE سیم‌کارت و قفل رمزدار گوشی سوءاستفاده‌های احتمالی درصورت سرقت یا مفقودی تلفن را کاهش و درصورت خاموش کردن تلفن همراه در مکان‌های شلوغ احتمال سوءاستفاده از تلفن را درصورت مفقودی به حداقل می‌رساند

به گزارش ایسنا روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکان تلفن همراه اول که عازم خارج از کشور هستند، نیاز است تا چندین توصیه را در این رابطه مدنظر قرار دهند.

مشترکان باید در حفظ و نگهداری سیم‌کارت و گوشی خود حداکثر دقت لازم را به عمل آورده و آن را در اختیار افراد نا آشنا، متصدی هتل و... قرار نداده و در موارد ضروری حتما سیم‌کارت را از گوشی خارج کنند و نزد خود نگه دارند.

به محض شماره‌گیری (0098) هزینه‌های رومینگ برای مشترک محاسبه خواهد شد، حتی اگر این تماس بدون پاسخ یا منجر به شنیدن پیغام شبکه باشد و یا شماره‌گیری به‌صورت ناقص انجام گیرد شامل هزینه رومینگ خواهد شد.

مشترکان همراه اول درصورت برقراری ارتباط بین دو تلفن همراه ایرانی در کشور ثالث برای تلفن همراه تماس گیرنده هزینه مکالمه به صورت بین‌الملل و برای مخاطب هزینه تماس دریافتی مطابق با تعرفه‌های اعلام شده محاسبه خواهد گردید. بنابراین کاهش مدت زمان برقراری ارتباط را در کشور میزبان توصیه می‌کنیم.

در صورت افزایش کارکرد تلفن همراه بیش از مبلغ 200 دلار این شرکت مجاز به قطع تلفن همراه بوده اما به‌دلیل تاخیر در ارسال این اطلاعات امکان قطع دقیقا در حد مجاز تعیین شده وجود نداشته و مسوولیت پرداخت بدهی به هر میزان تا قبل از زمان قطع برعهده مشترک می‌باشد. ضمن آنکه احتمال انتقال بخشی از مبلغ کارکرد تلفن به صورتحساب دوره بعد وجود دارد.

کد خبر 97851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز