همشهری‌آنلاین: در حالی که سرپرست باشگاه استقلال اخیرا اعلام کرد که سیم‌کارت‌هایی به نام Blusell را به‌عنوان سیم‌کارت‌های استقلال تهیه کرده است که با این سیم‌کارت می‌توان در کشورهای مختلف صحبت کرد

سیم‌کارت‌های آبی‌سل

اما مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تاکید کرد: گرفتن مجوز برای ایجاد اپراتوری به نام آبی‌سل کاملا بدون اطلاع رگولاتوری است و مجوز قانونی ندارد، بنابراین باشگاه استقلال باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا غلامرضا داداش‌زاده  اظهار کرد: خبری مبنی توزیع سیم‌کارت‌هایی به نام آبی‌سل در برخی رسانه‌ها منتشر شد که ظاهرا یک ارایه کننده‌ی سیم‌کارت اختصاصی با اپراتوری انگلیسی قرار‌داد بسته که بتواند 500 سیم‌کارت را در بخش اول بین مدیران و هواداران پخش کند.

او با بیان اینکه این سیم‌کارت‌ها جنبه‌ی بین‌المللی داشته و از طریق یک اپراتور انگلیسی حمایت می‌شوند و هر دقیقه مکالمه با این سیم‌کارت‌ها 660 تومان است تاکید کرد: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و به باشگاه استقلال نیز اخطار داده‌ایم.

سیم‌کارت‌های آبی‌سل

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد: وارد کردن سیم‌کارت بین‌المللی در صورتی دارای مجوز قانونی است که مجوزش از طریق سازمان تنظیم مقررات ارتباطات صادر شود و اگر سیم‌کارت بین‌المللی وارد شود، باید از طریق اپراتورهای مجاز باشد که رگولاتوری به آن‌ها پروانه داده است؛ در غیراین صورت هیچ‌گونه سیم‌کارت خارجی در ایران بدون مجوز ما حق فعالیت در کشور را ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما از باشگاه استقلال در این زمینه توضیح خواستیم که باید جلوی توزیع این سیم‌کارت‌ها گرفته شود. ظاهرا هیچ سیم‌کارتی تا به حال توزیع نشده اما در هر مرحله‌ای که هست، باید متوقف شود.

کد خبر 142145
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز