جمعه ۲۰ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

کنسرت ارکستر مجلسی ایرانیان با نام «مدار صفر درجه»، با اجرای قطعاتی از ساخته‌های فردین خلعتبری و آواز علیرضا قربانی آخر هفته گذشته برگزار شد

اجرای ویژه این کنسرت نیز در جشن هجدهمین سالگرد همشهری و در حضور خانواده بزرگ همشهری ظهر 20آذر به روی صحنه رفت. در این برنامه که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزارشد، سروده‌هایی از افشین یداللهی توسط ارکستر مجلسی ایرانیان  اجرا شد.

ابتدای بخش نخست این کنسرت که به رهبری بردیا کیارس بود قطعه «آدم به زمین می‌آید» و «واژه بی‌معنی» اجرا شد. ساز و آواز با تکنوازی کمانچه شروین مهاجر قطعه دیگر این اجرا بود و پس از آن قطعه «عقل و جنون» و موسیقی سریال «شب دهم» پایان بخش قسمت اول این کنسرت بود.

آغاز ساخت موسیقی برای هیچ

کارن همایونفر به تازگی ساخت موسیقی فیلم سینمایی «هیچ» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی را آغاز کرد. به گزارش مهر، صداگذاری این فیلم هم‌اکنون توسط جهانگیر میرشکاری انجام می‌شود. نسخه 85 دقیقه‌ای فیلم هیچ، چهارمین ساخته کاهانی به‌زودی آماده نمایش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم که فضایی اجتماعی دارد، آمده است: مردی که به بیماری پرخوری مبتلاست و شکم خود را نمی‌تواند سیر کند، سرپرست خانواده‌ای پر جمعیت می‌شود... . در هیچ، مهدی هاشمی، مرضیه برومند، پانته آ بهرام، باران کوثری، صابر ابر، احمد مهران فر، نگار جواهریان، مهران احمدی و نیره فراهانی ایفای نقش کرده‌اند. کارگردان و طراح صحنه و لباس آن خود کاهانی است. همچنین کاهانی و حسین مهکام، فیلمنامه را نوشته‌اند.

افتتاح آبان گان

نمایشگاه عکس هدیه تهرانی با عنوان «آبان گان» در میان استقبال گسترده در خانه هنرمندان افتتاح شد. در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس‌های تهرانی، سیف‌الله صمدیان، بهمن فرمان‌آرا، تهمینه میلانی، سیدجمال ساداتیان، حبیب رضایی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، مرضیه برومند و امیرحسین صدیق در میان ازدحام و شلوغی چند ساعته از آثار تهرانی دیدن کردند.

400 قطعه عکس با موضوع آب، برگ، ماهی و خرچنگ در این نمایشگاه عرضه شده است. تهرانی هر روز ساعاتی را در نمایشگاه حضور خواهد داشت و به پرسش‌های بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهد. ویدئو‌آرت‌های تهرانی هم در سالن انتظامی نمایش داده می‌شوند. آبان‌گان یادگاری از پیشینیان است که در روز دهم آبان‌ماه، ایرانیان جشن می‌گرفته‌اند.

پایان صداگذاری چراغ قرمز

با پایان مرحله صداگذاری فیلم سینمایی «چراغ قرمز» به کارگردانی علی غفاری، این فیلم اواخر آذرماه به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود. به گزارش فارس، در حال حاضر مهران ملکوتی مشغول صداگذاری فیلم است که درباره بهروز جوان ساده دلی است که در اثر اتفاقاتی درگیر ماجرای یک قتل می‌شود و این موضوع ماجراهایی را برای او به‌وجود می‌آورد.

پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، رضا شفیعی‌جم، انوشیروان ارجمند، مجید یاسر، نعیمه نظام دوست، مینا جعفرزاده، محسن قاضی مرادی و عطاءالله سلمانیان بازیگرانی هستند که در دومین فیلم بلند سینمایی غفاری مقابل دوربین حسین ملکی رفته‌اند. تهیه‌کننده چراغ قرمز محسن علی‌اکبری است.

کد خبر 97105

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز