جمعه ۲۰ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

سوئیت و پوئم سمفونی صلح و عدالت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه گذشته در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

به گزارش مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از اجرای این سمفونی به دعوت مجری برنامه به روی سن آمد و ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این برنامه گفت: بهترین راه تعامل با کشورهای منطقه و عضو اکو ارتباط‌های فرهنگی هنری است و من امیدوارم این ارتباط بین ما و سایر کشورهای دیگر به‌وجود بیاید.

ما در حال حاضر فعالیت‌های خوبی را در منطقه و اروپا برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از آن جمله اجرای سمفونی‌هایی نظیر سمفونی صلح و عدالت در 5 کشور اروپایی است که در آینده انجام خواهد شد. نام این سمفونی از 2 واژه کلیدی صلح و عدالت تشکیل شده که هم با فرهنگ ایرانی ما از گذشته‌های دور و هم با فرهنگ اسلامی مان عجین شده است.

ادامه کار کلاه پهلوی در ساوه

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» به کارگردانی سیدضیاء‌الدین دری در ساوه ادامه دارد. به گزارش فارس، گروه تولید تازه‌ترین سریال دری، قصد دارد تا پایان سال 88 تصویربرداری این سریال را به پایان برساند و برای تصویربرداری بخش باقیمانده آن در سال 89 عازم کشور فرانسه شود.

این سریال در30 قسمت 50 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه می‌شود و درصورت فراهم شدن شرایط، در سال 89 به روی آنتن خواهد رفت. کلاه پهلوی داستان جوانی به نام«فرخ» است که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می‌آید و در شهری کوچک فرماندار می‌شود.

امین حیایی، داریوش فرهنگ، داوود رشیدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیروس گرجستانی، رضا فیاضی، فخرالدین صدیق شریف، داریوش کاردان، فرهاد آئیش، سید حسام نواب صفوی و بیوک میرزایی برخی از بازیگران آن هستند.

گمشدگان به پایان راه رسید

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «گمشدگان» به کارگردانی محمدرضا اعلامی اواخر هفته به اتمام می‌رسد. به گزارش روابط عمومی این فیلم، گروه مشغول ضبط صحنه‌های شب در نارمک هستند. تدوین و صداگذاری فیلم توسط آرش اعلامی آغاز شده و ساخت موسیقی این تله‌فیلم به بهرام دهقانیار سپرده شد.

کیهان ملکی، شبنم قلی‌خانی، رضا توکلی، علی مرادی، هاشم روحانی، بیژن افشار، علی گلزاده، اکبر غفاری، امیر گلزار، مجید علیزاده، منصور وثوقی و رامین تراب‌خانی از بازیگران آن هستند.

گمشدگان از مجموعه «ده عکس» را بهروز خوش‌رزم برای مرکز سیما فیلم تهیه و تولید می‌کند. نویسنده فیلمنامه، یوسف مصدقی است که آن را زیر نظر فرهاد توحیدی نوشته است. مدیر تصویربرداری: عبدالله عبدی‌نسب، صدابردار: فرشید کیوان مهر، طراح صحنه و لباس: غفار رضایی و طراح گریم: محسن ملکی هستند.

کد خبر 97104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز