مجموع نظرات: ۰
شنبه ۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

گروه شهری: 50 طرح عمران شهری 7 آذر با حضور محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در منطقه 2 به بهره‌برداری رسید.

تفرجگاه روددره فرحزاد یکی از 7روددره اصلی شهر تهران از جمله‌ پروژه‌هایی بود که توسط شهردار تهران به بهره‌برداری رسید.این مجموعه تفرجگاهی در حدود 35 هکتار وسعت داشته و دارای پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری، جاده تندرستی، رستوران سنتی و مسجدی بزرگ با طراحی ویژه است.

علی اکبر کریمی‌پور، معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: پروژه رود دره فرحزاد یک پروژه فرامنطقه‌ای است و ساماندهی و ایجاد مرکز تفرجگاهی در آن می‌تواند باعث بهره‌مندی بیشتر شهروندان از مواهب طبیعی تهران باشد.

به گفته وی، چندین پروژه دیگر در این منطقه به بهره‌برداری رسیده‌است که هر کدام از این طرح‌ها تاثیر بسزایی در منطقه دارد. مجموعه فرهنگی لشکری در خیابان بهرود، مجموعه فرهنگی ورزشی آیدین نیکخواه بهرامی در بلوار مرزداران، بوستان نهج‌البلاغه در خیابان ایوانکی، مجموعه فرهنگی آموزشی شهربانو در سعادت‌آباد و مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شوشتری در خیابان معلم از جمله این 50 پروژه عمرانی منطقه‌2 بوده که به بهره‌برداری رسیده‌است.

کریمی‌پور با اشاره به افتتاح چندین سوله ورزشی در محلات مختلف منطقه شمال غرب تهران گفت: پیش از این مراکز ورزشی و فرهنگی در این محلات یا نبوده و بسیار کم بوده که با بهره‌برداری از این طرح‌ها سرانه‌های فضاهای ورزشی این منطقه را بهبود می‌بخشد.

کریمی‌پور اظهار داشت: عملیات ساخت عمده‌ این پروژه‌ها در سال‌جاری آغاز شده‌است و با گذشت تقریبا 9 ماه هم‌اکنون شاهد بهره‌برداری از آن هستیم. به گفته وی، شهروندان با حضور در مرکز تفرجگاهی رود دره فرحزاد و دیگر مراکز تفریحی، ورزشی و فرهنگی می‌توانند از امکانات موجود در آنها استفاده کنند.

معاون امور شهری و فضای سبز  منطقه 2 در پایان تصریح کرد: تلاش شهرداری منطقه با حمایت بی‌دریغ مدیریت شهری، افزایش و گسترش سرانه‌ فضاهای سبز، فضاهای آموزشی و فرهنگی است و بهره‌برداری از این 50 پروژه مقدمه‌ای بر فعالیت‌های بیشتر شهرداری منطقه 2 تهران است.

کد خبر 96255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز