چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۸۸ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

بسیج، میقات پابرهنگان ومعراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. امام خمینی(ره)

هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های دلاور مردانی است که برای عزت، سربلندی و استقلال کشور از هرچه دلبستگی‌هاست گذشتند تا دنیا بداند «اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد.»

شاگردان خمینی کبیر با اقتدا  به پیر و مراد خویش که فرمود: «در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام» افتخاراتی بزرگ برای ملتی بزرگ آفریدند تا برای همیشه چشم طمع جهانخواران از این ملک و ملت برداشته شود. راست قامتان جاودانه تاریخ، آنان‌که شهد شیرین شهادت را چشیدند و به‌لقای حضرت دوست نائل شدند راه نورانی سالار شهیدان کربلا حضرت حسین‌بن‌علی(ع) را پیمودند و یادگاران دوران دفاع مقدس پیام‌رسان این رشادت‌ها هستند.

عزیزانم، همرزمان دوران شکوه و اقتدار ملت، بدانید تا زمانی‌که تفکر بسیجی بر کشور امام زمان(عج) حاکم است و عزم و اراده پولادین بسیجیان سرافراز در کنار ملت نستوه و رهبری آگاه و اندیشمند وجود دارد آسیبی به‌نظام فراهم آمده از الله‌اکبرهای مردم و خون‌های مطهر شهدا نخواهد رسید.

امروز بسیجیان عزیز، با توانمندی در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و اجتماعی، کارآمدی دین را در اداره جامعه به اثبات رسانیدند تا به همگان ثابت کنندکه «بسیج مدرسه عشق است.»

اینجانب به‌عنوان خدمتگزاری کوچک از جمع شما عزیزان هفته بسیج را به‌محضر مبارک امام‌عصر(عج) و نایب بر حق‌شان فرمانده معظم کل قوا رهبری فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) و ملت بسیجی و بزرگ ایران صمیمانه تبریک می‌گویم.

کد خبر 96078

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز