دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

نیویورک: در حالی که تصور نمی‌شود گاز گرفتن گربه موضوع مهمی باشد، مردی به همین دلیل تقاضای 5 میلیون دلار غرامت کرد

این مرد میانسال مامور فروش یک سوپرمارکت بود که زنی به همراه گربه‌اش وارد این مکان شد. در همین حین گربه به دلیل نامعلومی دست این مرد را گاز گرفت. این مرد که وسواس زیادی داشت بلافاصله با نیرو‌های امدادی تماس گرفت و راهی بیمارستان شد.

این در حالی بود که در بیمارستان پزشکان اعلام کردند که این مرد به دلیل گاز گربه دچار عفونت شده است و همین نکته موجب شد که یک ماه نتواند سر کارش حاضر شود. این مرد پس از مرخص شدن از بیمارستان به همراه وکیلش به دادگاه رفت و تقاضای 5 میلیون دلار غرامت کرد.

نمایشگاه طلاق

پاریس: طبق تازه‌ترین تحقیقات انجام شده در فرانسه از هر دو  ازدواج یک ازدواج به طلاق می‌انجامد و این امر به یک معضل جدی در این کشور تبدیل شده است. این درحالی است که نیکولا سارکوزی، رئیس‌جمهور این کشور هم در سال 2007 برای دومین بار پای برگه‌های طلاق را امضا کرد و در همین سال 130هزار مورد طلاق در فرانسه به ثبت رسیده است که نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

در  نمایشگاه طلاق که در این کشور در حال برگزاری است، راه‌های ایستادن روی پای خود و به دست آوردن موقعیت شغلی به بازدیدکنندگان آموزش داده می‌شود. همچنین نقش جراحی‌‌‌های زیبایی در زندگی مشترک هم از دیگر مواردی است که در جریان این نمایشگاه به آن پرداخته می‌شود.

گفتنی است که بیشتر بازدیدکنندگان این نمایشگاه را زنان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که تعداد زنانی که از نمایشگاه ازدواج بازدید می‌کنند هم بیشتر از مردان است.

قطار‌ خودرو

بروکسل: از این به بعد رانندگان اروپایی می‌توانند بدون کوچک‌ترین دردسری در طول مسیر تنها قهوه بنوشند یا کارهای روزمره‌شان را انجام دهند. هرچند امروزه خودرو‌هایی وجود دارد که نیاز به راننده نداشته و به طور هوشمند حرکت می‌کنند اما این خودرو‌ها قیمت زیادی دارد و خرید آنها از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

این در حالی است رانندگانی که تمایل داشته باشند می‌توانند از این پس به سیستم قطار‌های جاده‌ای ملحق شوند تا از رانندگی بی‌نیاز باشند. عملکرد این سیستم به این ترتیب است که خودرو‌ها با رهبری یک خودرو ازطریق یک سیستم بی‌سیم به هم متصل شده و هدایت می‌شوند.

گفتنی است هدف اصلی این پروژه کاهش مصرف سوخت است و پیش‌بینی‌ها از کاهش 20 درصدی مصرف سوخت در این طرح حکایت دارد. از سوی دیگر کاهش تصادفات هم از دیگر اهداف این پروژه محسوب می‌شود.

کوتاه‌ترین سفر هوایی

لندن:  6 نوجوان برای این که به تحصیل خود ادامه دهند و سر کلاس‌های درس حاضر شوند  اقدام به یک مسافرت هوایی به مدت 96 ثانیه کرده و با این کار نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این نوجوانان برای رسیدن به کلاس درس‌شان باید هر روز مسافتی کمتر از یک کیلومتر را طی کنند.آنها در روستایی زندگی می‌کنند که فقط 600 سکنه دارد و به همین دلیل امکانات کافی برای تحصیل وجود ندارد. گفتنی است این نوجوانان برای اینکه به محل تحصیل‌شان برسند از هواپیمای تک موتوره استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر در شرایطی که هوا مناسب باشد  زمان این مسافرت کوتاه از 96 ثانیه به 47 ثانیه می‌رسد. این نوجوانان با پیگیری زیاد توانستند نام خود را در کتاب رکورد‌های جهانی جاودانه کنند.

کد خبر 94843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز