یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

پنسیلوانیا: عملکرد خوب شهردار یکی از شهرهای پنسیلوانیا موجب شد که او برای پنجمین دور متوالی به این سمت برگزیده شود. البته فقط این نکته، سوژه خبری رسانه‌ها نیست

بلکه سن این شهردار هم تعجب بسیاری را برانگیخته است. این مرد هم‌اکنون 92 سال دارد و تا پایان این دوره از شهرداری‌اش 96 ساله خواهد شد. با وجود این، وی به اندازه یک شهردار جوان باهوش و فعال است.

البته باید گفت که این پیرمرد، پیرترین شهردار آمریکا محسوب نمی‌شود زیرا یک شهردار 101 ساله در فلوریدا همچنان مشغول به کار است.

گفتنی است این شهردار پس از انتخاب مجدد اعلام کرد که می‌خواهد به همه ثابت کند که پیر شدن به معنی پایان توانایی‌ها نیست.

سارق، عکس خود را به روزنامه فرستاد

واشنگتن: سارقی در اقدامی عجیب، پلیس را شگفت‌زده کرد. این سارق جوان از چند هفته پیش تحت تعقیب پلیس قرار داشت و به همین دلیل پلیس عکس او را به روزنامه‌ها ارسال کرد تا به  وسیله چاپ این عکس، سارق هرچه زودتر شناسایی شود. اما در نخستین روز انتشار عکس اتفاق عجیبی روی داد.

سارق با دفتر روزنامه تماس گرفت و از اینکه عکس زشتی از او چاپ شده است، انتقاد کرد. او به مدیر روزنامه گفت که عکس بهتری را به دفتر روزنامه می‌فرستد تا آن را چاپ کند. هر چند در آغاز، این تماس تلفنی جدی تلقی نشد اما هنگامی که عکس سارق توسط یک تاکسی به دفتر روزنامه رسید، ماموران پلیس برای پیگیری ماجرا اقدام به کنترل تلفن‌های روزنامه کردند.

اما دست آخر مشخص شد این سارق به وسیله تلفن عمومی و با تغییر صدا با روزنامه تماس گرفته است. گفتنی است، همان عکس قدیمی سارق همچنان در روز‌نامه‌ها چاپ می‌شود.

دردسر سرقت اموال

منهتن: معمولا افرادی که اموالشان سرقت می‌شود به عنوان شاکی از سارقان شکایت می‌کنند و پلیس هم همیشه جانب آنها را می‌گیرد. اما اخیرا مردی که همه دارایی‌اش را از دست داده بود به محض کشف شدن اموالش به زندان افتاد.

ماجرا از این قرار بود که این مرد همه سرمایه‌اش را به اشیای عتیقه تبدیل کرد و آنها را بار کامیون زد تا به شهر دیگری ببرد. اما در بین راه خیلی خواب‌‌آلوده شد و تصمیم گرفت مدتی بخوابد.

راننده کامیون هم از این فرصت استفاده کرد و همه اجناس عتیقه را به سرقت برد. این مرد بلافاصله پس از آگاهی از ماجرا با پلیس تماس گرفت و ماموران هم توانستند اشیای سرقت شده را در کمتر از 24ساعت پیدا کنند؛

این در حالی بود که هنگام سرقت این اشیا مشخص شد مقداری مواد مخدر هم در بین آنها جاسازی شده است. به این ترتیب پلیس مرد مالباخته را هم دستگیر کرد و به زندان انداخت.

دعای اجباری

آتلانتا: یک راننده اتوبوس به طور اجباری از مسافرانش خواست برای او دعا کنند. ماجرا از این قرار بود که این مرد 45 ساله، فرزند بیماری داشت و از اینکه دخترش هر روز درد می‌کشید به ستوه آمده بود

این مرد تصمیم گرفت با بهره از دعای مردم به بهبودی سریع‌تر فرزندش کمک کند. به این ترتیب در حالی که اتوبوس مملو از مسافر بود، درها را قفل کرد و از مسافران خواست برای فرزندش دعا کنند. هرچند مسافران در آغاز این خواسته را شوخی تصور کردند و قصد پیاده شدن از اتوبوس را داشتند اما با داد و فریاد‌های این راننده و قفل ماندن درهای اتوبوس متوجه شدند او در اقدامش جدی است.

از سوی دیگر با وجود اینکه برخی از مسافران در این مراسم دعای اجباری شرکت کردند اما باز هم اجازه خروج از اتوبوس را نداشتند. پس از مدتی یکی از مسافران توانست با پلیس تماس بگیرد. گفتنی است، شرکت اتوبوسرانی این راننده را از کارش برکنار کرده است.

کد خبر 94735

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز