چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

میشیگان: مردی که خودروی همسرش را به رودخانه پرتاب کرده بود به زندان افتاد.

این مرد و همسر جوانش که درحال سفر به شهری دیگر بودند، در بین راه به مشاجره با یکدیگر پرداختند.

این مشاجره به اندازه‌ای شدید شد که این مرد دیگر قادر به رانندگی نبود و تصمیم گرفت در بین راه چادر بزند و پس از تسلط بر اعصابش به راهشان ادامه دهند. اما همسرش از پیاده شدن از خودرو خودداری کرد و پس از مدتی روی صندلی خودرو خوابید.

اما مرد میانسال که خیلی عصبانی بود از فرصت استفاده کرد و خودرو را به همراه همسرش به طرف رودخانه‌ای که در کنار آن توقف کرده بودند، هل داد. البته همسراین مرد پیش از اینکه خودرو زیر آب برود توانست خودش را نجات دهد.

گزارش اشتباه به پلیس

فلوریدا: گزارش‌ها حاکی از آن است، مردی برای اینکه ماموران پلیس زودتر به خانه‌اش بروند، به پلیس گزارش دروغ داده است. این مرد 34 ساله در تماس با پلیس ادعا کرد که جوانی در پارکینگ خانه‌اش در حال خودکشی است و او نمی‌تواند جلوی خودکشی او را بگیرد چون مسلح است.

به این ترتیب چند گروه از ماموران به همراه امدادگران در اسرع وقت خودشان را به خانه این مرد رساندند اما متوجه شدند که از خودکشی خبری نیست و این مرد دروغ گفته است.

او اعتراف کرد که سارقی قصد داشته وارد خانه‌اش شود اما او با داد و فریاد سارق را فراری داده و از ترس اینکه مبادا سارق دوباره بازگردد تصمیم گرفته تا به هر نحو ممکن پلیس را به خانه‌اش بیاورد. گفتنی است، دادگاه این مرد را به دلیل گزارش دروغ و گرفتن وقت ماموران پلیس به 3 هزار دلار جریمه محکوم کرده است.

خرابی پرسود

دوبلین: تبدیل یک خانه ویلایی و محیط اطراف آن به پارکینگ موجب شد که صاحبش به ثروت زیادی دست پیدا کند. مالک این خانه 6 سال پیش بدون اطلاع همسایگان و بستگانش آن را ترک کرد و به کشور دیگری رفت.

اما پس از 6 سال زمانی که به خانه بازگشت، متوجه شد که خانه‌ای در کار نیست و با تعداد زیادی خودرو در زمین متعلق به خانه‌اش مواجه شد. او که به شدت از مشاهده این صحنه غافلگیر شده بود به اداره پلیس رفت و با سند و مدرک ثابت کرد در زمین این پارکینگ خانه‌ای وجود داشته که متعلق به او بوده است.

به این ترتیب دادگاه تشکیل شد و قاضی مرد میانسالی را که خودسرانه زمین این خانه را به پارکینگ تبدیل کرده بود به پرداخت 46 هزار یورو محکوم کرد. گفتنی است مالک خانه قصد دارد با این پول ساختمان جدیدی در زمینش بسازد. البته او باید یک پاکسازی کامل در زمین انجام دهد زیرا در طول این مدت به یک قبرستان واقعی برای خودرو‌ها تبدیل شده است.

برخورد با آکواریوم در فرودگاه

فیلادلفیا: بی‌توجهی یک راننده به اصول رانندگی موجب شد که خسارت سنگینی به بار آورد. ماجرا از این قرار بود که این راننده وانت در حال انتقال بار در محوطه فرودگاه بود، آن هم در شرایطی که پسر 2 ساله‌اش را روی پای خود گذاشته بود.

اما در یک چشم بر هم زدن این مرد کنترل خودرو را از دست داد و خودرو با آکواریوم بسیار بزرگی که در محوطه فرودگاه قرار داشت، برخورد کرد. بر اثر این برخورد، آکواریوم شکست و تمام هزار و 500 لیتر آب موجود در آن به همراه خرده شیشه‌ها روی سر مسافرانی ریخت که در حال تماشای آکواریوم بودند.

البته خوشبختانه به آنها آسیب جدی وارد نشد و فقط لباس‌هایشان خیس شد که با همکاری مدیریت فرودگاه به آنها لباس جدید داده شد. با این حال، 40 ماهی موجود در این آکواریوم همگی از بین رفتند. گفتنی است، فرودگاه 200 هزار دلار برای ساختن این آکواریوم هزینه کرده بود

کد خبر 95030

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز