جمعه ۱۵ آبان ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

سئول: زنی که برای نهصد و پنجاهمین بار در آزمون رانندگی شرکت کرده بود، سرانجام در این آزمون پذیرفته شد.

این زن 68 ساله تا کنون 4 هزار و 200 دلار بابت هزینه شرکت در این آزمون‌ها پرداخت کرده است اما هر بار به نمره قبولی در آزمون دست نمی‌یافت. گفتنی است این زن در این آزمون‌‌ها در مجموع 210 کیلومتر رانندگی کرده است.

از سوی دیگر او چند بار نیز با خودروی ویژه آزمون با دیگر خودرو‌ها تصادف کرده است. او که سرانجام در آزمون پذیرفته شده است به خبرنگاران گفت که برای دست یافتن به یک شغل حتما باید گواهینامه می‌گرفت. شغل این زن سبزی‌فروشی است و برای اینکه بتواند سبزی‌ها را از دهکده به شهر ببرد باید خودش پشت فرمان بنشیند.

خلاف در خلاف

میشیگان: مردی که به علت عبور از چراغ قرمز تحت تعقیب پلیس قرار داشت با اقدام به چند خلاف دیگر پرونده‌اش را سنگین‌تر کرد. او در حالی که از دست پلیس فرار می‌کرد با سرعت زیاد به چند خودروی دیگر برخورد کرد و به یک گلفروشی سیار هم آسیب زد.

او برای چند دقیقه موفق شد ماموران را جا بگذارد و از همین فرصت برای دستبرد زدن به یک فروشگاه استفاده کرد و نگهبان فروشگاه را هم کتک مفصلی زد. البته به این اقدامات اکتفا نکرد و هنگامی که در پمپ‌بنزین باک خودرو‌اش را پر کرد بدون اینکه بهای بنزین را بپردازد از جایگاه خارج شد.

این مرد جوان پس از آخرین خلافش که بنزین زدن بدون پرداخت پول بود، توسط ماموران دستگیر شد. او اعتراف کرد که برای هیجان داشتن و اینکه ثابت کند در مدتی کوتاه می‌تواند چند خلاف را همزمان با یکدیگر انجام دهد دست به این کارها زده و انگیزه دیگری نداشته است.

ژن عصبانیت

لندن: همیشه این باور عمومی وجود دارد که مردان موجوداتی خشن‌تر و عصبانی‌تر از زنان هستند که این احساسات را بیشتر بروز می‌دهند. این در حالی است که تحقیقات پزشکی نیز این باور را به اثبات رسانده است.

تحقیقات انجام شده روی تعدادی از مردان که دست‌کم یک‌بار رفتار خشونت‌آمیز انجام داده بودند و همراه با ضرب و جرح بود، نشان داد که در بدن آنها ژنی وجود دارد که زمینه‌ساز این رفتار است.

به گفته پزشکان این ژن از والدین به فرزندان انتقال پیدا می‌کند و لزوما به معنای آن نیست که همه فرزندان انسان‌های خشن، به انسان‌هایی عصبی و پرخاشگر تبدیل می‌شوند اما به هر حال این ژن می‌تواند احتمال پرخاشگری را افزایش دهد.

به این ترتیب تحقیقاتی در جریان است که با شناسایی زودهنگام این ژن اقداماتی روی فرزندان انجام شود تا به لحاظ رفتاری، آرام‌تر و مسالمت‌آمیز‌تر رفتار کنند.

مرده‌ای که زنده شد

آمستردام: حتما شما هم شنیده‌اید که تعداد معدودی از مرده‌ها پس از دفن شدن زنده می‌شوند. هر چند این مورد بسیار نادر است اما به هر حال وجود دارد و هر از گاهی اخباری از این دست مخابره می‌شود. این اواخر هم یک پدربزرگ97 ساله با‌ زنده شدنش، خانواده‌اش را بهت‌زده کرد.

این پیرمرد بر اثر سکته قلبی فوت کرد و پزشکان سند فوتش را امضا کردند. به این ترتیب او طی مراسمی به خاک سپرده شد، اما3 روز بعد هنگامی که یکی از نوه‌هایش سر قبر او رفته بود صدای فریاد‌های ضعیفی را شنید.

او که تصور نمی‌کرد پدبزرگش زیر خاک زنده باشد، مامور قبرستان را در جریان قرار داد و پس از بررسی مشخص شد که این مرد زنده است. به این ترتیب جسد پیرمرد از زیر خاک بیرون کشیده شد . او هم‌اکنون در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد زیرا3 روز بی‌آبی و بی‌غذایی او را بسیار ضعیف کرده است.

کد خبر 94566

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز