همشهری آنلاین: رئیس ستاد حج و زیارت در مدینه منوره گفت: از روزگذشته وضع فرودگاه بین‌المللی مدینه به حالت عادی بازگشته است

و زائرانی که از روز گذشته به این فرودگاه وارد شده‌اند مشکل معطلی و تاخیر تشریفات ورود به عربستان را نداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، مسعود مجردی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی مذاکرات و پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات پیش آمده در فرودگاه مدینه برای زائران، وضع این فرودگاه به حالت عادی بازگشت و زائران ایرانی اعزامی از شهرهای رشت، بوشهر و اصفهان بدون تاخیر و معطلی طولانی در فرودگاه وارد این شهر شدند.

گفتنی است زائران ایرانی که سه‌شنبه شب و صبح چهارشنبه وارد مدینه شده بودند ساعت‌ها در داخل هواپیما و سپس چندین ساعت در سالن فرودگاه برای خارج شدن معطل مانده بودند که نمونه آن زایران اصفهانی بودند که حدود 13 ساعت در فرودگاه معطل شده بودند.

علاوه بر پیگیری‌ها نماینده حج و زیارت در مدینه منوره، آیت الله ری شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران ایرانی هیئتی را برای مذاکره با مسئولان عربستانی و حل مشکل معطلی زائران در مدینه اعزام کرده بود که اواخر وقت دیروز این مشکل برطرف شد.

مسعود مجردی مسئول ستاد حج و زیارت در مدینه به خبرنگار واحدمرکزی خبر گفت: از عصر دیروز زائران ایرانی در مدت زمانی عادی تشریفات گمرکی فرودگاه بین‌المللی مدینه را طی کردند.

کد خبر 94529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز