همشهری آنلاین: نخستین پرواز رسمی حامل زائران ایرانی با سه ساعت تاخیر به مدینه منوره رسید

به گزارش واحد مرکزی خبر از مدینه منوره؛ نخستین پرواز اعزام زائران ایرانی متشکل از کاروان‌های تهران، قزوین و لرستان با 3 ساعت تاخیر انجام شد.

براساس این گزارش هواپیمای زائران اعزامی که طبق برنامه اعلام شده باید ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه به مدینه می‌رسید ساعت یک و سی دقیقه بامداد دوشنبه در فرودگاه مدینه به زمین نشست.

یکی از زائران اعزامی این پرواز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هواپیمای حامل زائران که نزدیک به 3 ساعت تاخیر داشت، با رسیدن به مدینه نزدیک به 15 دقیقه منتظر فرود آمدن بود که پس از 5 بار چرخیدن در آسمان مدینه سرانجام ساعت یک و سی دقیقه بامداد برزمین نشست.

وی افزود: افراد کاروان اعزامی پس از ورود به فرودگاه مدینه میانگین 7 تا 10 دقیقه در صف انگشت نگاری معطل شدند.

این زائر ایرانی یادآور شد: معطلی‌ها و اتلاف وقت در عربستان شاید برای زائران ایرانی قابل توجیه و پذیرش باشد، اما تاخیر در پروازها که از فرودگاه‌های ایرانی انجام می‌شود به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی تاخیر در پروازها و معطلی در صفوف انگشت نگاری و تحویل بار را عامل خستگی و نارضایتی و همچنین ذهنیت منفی زائران در آغاز سفر معنوی حج توصیف کرد و گفت: مسئولین هواپیمایی جمهوری اسلامی و کارگزاران حج به جاست تا با برنامه ریزی مناسب و منظم، مانع از بروز این تاخیرها و ناهماهنگی‌ها شوند.

گفتنی است مسئولین ستاد مدینه به همراه کارگزاران حج در عربستان جهت استقبال از ورود نخستین کاروان ایرانی به مدینه، برنامه‌های متنوعی را پیش بینی نموده بودند که با این تاخیر، این برنامه ها انجام نشد

کد خبر 94328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز