همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان در بازی‌های رایانه‌ای داخل سالن آسیا 12 آبان 2 نشان طلا و یک نقره کسب کردند

به گزارش واحد مرکزی خبر، در ادامه سومین دوره مسابقات داخل سالن آسیا در ویتنام و در بازی‌های رایانه‌ای، توحید قربانی فر در رشته بسکتبال حرفه‌ای با کسب پیروزی برابر نمایندگانی از کشورهای بحرین، قطر، ازبکستان، هند، کره و ویتنام به فینال راه یافت تا با فرزان همایی دیگر ورزشکار کشورمان روبرو شود.

بنا بر صلاح دید سرمربی تیم، همایی خود را پیش از آغاز بازی بازنده اعلام کرد تا علاوه برکسب نشان نقره تمرکز خود را بر روی مسابقه در بازی کانتر بگذارد.

در قسمت فوتبال فیفا 2009 نیز داوود خویی نیز با شکست 2بر یک حرف چینی به نشان طلای این رقابت‌ها دست یافت.

در ادامه رقابت‌های کبدی نیز امروز تیم ملی کبدی کشورمان در دومین دیدار خود با نتیجه 80 بر 20 تیم ملی مالزی را شکست داد، بدین ترتیب با این پیروزی صعود تیم ملی کبدی ایران به دور بعد مسجل شده تا فردا برابر بنگلادش قرار گیرد.

رقابت‌های کبدی در دو گروه برگزار و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد راه می‌یابند و بازی فردا وضعیت تیم صدرنشین این گروه را مشخص می‌کند.

همچنین در مسابقات امروز موی تای حسین نصیری در وزن 55 کیلوگرم برابر نماینده‌ای از کشور ماکائو برنده شد و در مسابقه کیک بوکس برروی تاتامی مهران فیض اللهی در وزن 60 کیلوگرم در برابر نماینده‌ای از کشور کویت بازنده شد.

بدین ترتیب کاروان ورزش ایران در این بازها تاکنون 7 طلا، 4 نقره و 6 برنز کسب کرده است و در رده پنجم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد.

کد خبر 94404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز