معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: پلیس فضای مجازی برای مقابله با تهدیدهای نرم به‌زودی آغاز به کار می‌کند.

سردار بهمن کارگر افزود: در مبارزه با مفاسد اجتماعی و فعالیت‌های مجازی عوامل جنگ نرم به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و با این جرایم قاطعانه برخورد خواهیم کرد.وی در آیین پایانی نمایشگاه نیروی انتظامی در اهواز اظهار کرد: پایه و اساس امنیت در جامعه، انضباط است و سرمایه اجتماعی نیز بدون وجود امنیت بی‌معنی است.

کارگر خاطرنشان کرد: وظیفه نیروی انتظامی، استقرار امنیت در جامعه برای پویایی سرمایه اجتماعی بوده و سیاست پیشگیری اجتماعی بر سیاست پیشگیری انتظامی مقدم است.

معاون اجتماعی ناجا بیان کرد: به هر میزان که در پیشگیری اجتماعی در کشور سرمایه‌گذاری شود به همان میزان در پیشگیری انتظامی صرفه‌جویی می‌شود و پلیس زمانی معنی می‌یابد که با حفظ ارزش‌ها و با رویکردی جامعه‌محور در خدمت آحاد مردم باشد.

وی تاکید کرد: رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی در برنامه 5 ساله، رویکردی جدی است و نتیجه آن را در آینده مشاهده خواهیم کرد.کارگر گفت: هم‌اکنون در کشور با مسئله تهدید نرم مواجه هستیم و برخورد با این نوع تهدید، ابزارمحور نیست.

وی تصریح کرد: تجربه انقلاب مخملی در کشورهای دیگر نشان می‌دهد که این نوع انقلاب‌ها ابتدا از تغییر سبک زندگی مردم آغاز شده و به‌تدریج بدون صرف هیچ هزینه‌ای در تفکر جامعه وارد شده و کشور را به انحراف می‌کشاند.

کارگر عنوان کرد: دشمن در تهدید نرم، ارزش‌ها و باورهای جامعه را خدشه‌دار می‌کند.
معاون اجتماعی ناجا اظهار کرد: امروز مردم به امنیت نیاز دارند و در جامعه‌ای که امنیت وجود نداشته باشد یک خلأ احساس می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن در جنگ نرم به وسیله ابزارهای مجازی به دل خانواده‌ها رسوخ کرده، لازم است نیروی انتظامی نیز به فضای مجازی وارد و مقدماتش در نیروی انتظامی فراهم شود.

کد خبر 94032

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز