گروه حوادث: مردی که سرقت و زندانی شدن داستان تکراری زندگی‌اش شده است برای بیست و یکمین بار توسط پلیس دستگیر شد.

ساعت 13و30 دقیقه 21آبان، ماموران گشت پلیس هنگام گشتزنی در جاده مخصوص کرج به راننده یک خودرو سواری پراید مظنون شده و دستور ایست صادر کردند. هنگامیکه استعلام شماره خودرو نشان داد که دو ماه پیش این خودرو به سرقت رفته است بازجویی از راننده 62 ساله خودرو  آغاز شد.
این مرد میانسال به رغم انکارهای اولیه هنگامی که مشخص شد 20 سابقه کیفری دارد،  لب به اعتراف گشوده و گفت: دو ماه قبل زمانی که در حال تردد در یکی از خیابانهای شمال تهران بودم ، متوجه خودروی پرایدی که سه سرنشین زن داشت شدم، در حالیکه خودرو را تحت نظر داشتم دیدم که سرنشینان خودرو داخل ساختمانی شدند ، به سرعت با  شاه کلید خودرو را روشن کرده و از محل گریختم .پس از آن با خودرو مسروقه به شمال کشور رفتم و بعد از مدتی تفریح به تهران بازگشتم و از آن به بعد یا با این خودرو مسافرکشی می‌کردم و یا آنکه اقدام به سرقت لاستیک زاپاس خودروها می کردم.
دوچرخه دزد ماشین دزد  می‌شود
روز گذشته هنگامی که  این سارق حرفه ای و سابقه دار در برابر قاضی رضا جعفری معاونت دادسرای جنایی پایتخت قرار گرفت ، گفت: اولین بار 25 سال قبل به اتهام سرقت دوچرخه دستگیر و روانه زندان شدم و از آن زمان زندان رفتنهایم شروع شد، در طی این مدت 20 بار به زندان رفتم اما بعد از آزادی هر بار با جرمی سنگین تر راهی زندان شدم.
این مرد در ادامه گفت : یکبار  با گذشت چند ماه از ازدواجمان  هنگامیکه در یک قرعه کشی خودرو پیکانی بردم، با خودم عهد کردم دیگر سرقت نکنم،چند ماهی را نیز با همان خودرو مسافرکشی کردم ولی چون از پول مفت خوشم می آید، در نهایت تسلیم وسوسه شیطان شده و عهدم را شکستم وبا سرقت یک خودرو دیری نپایید که باز روانه زندان شدم. بعد از رهایی بار دیگر سرقت کردم و بدین ترتیب آزادی و باردیگر دستگیری به اتهام سرقت و رفتن به زندان داستان تکراری زندگی‌ام شد. بار آخری نیز که از حبس آزاد شدم این خودرو پراید را ربودم که اکنون برای همین سرقت بازداشت شده ام و برای بیست و یکمین‌بار روانه زندان خواهم شد.
کد خبر 9366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز