مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: در توسعه شرقی خط 4 متروی تهران، امسال 2 ایستگاه جدید به بهره‌برداری می‌رسد و این خط تا افسریه ادامه خواهد یافت.

محسن هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توسعه شرقی خط 4 متروی تهران این خط تا پایان سال از شهدا تا افسریه ادامه می‌یابد و 6 کیلومتر تونل مترو در این مسیر احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در توسعه شرقی خط 4 از شهدا تا افسریه مجموعا 5 ایستگاه احداث خواهد شد، افزود: 2 ایستگاه پیروزی و افسریه در توسعه شرقی خط 4 تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و در فاصله بین این دو ایستگاه نیز 3 ایستگاه دیگر در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مترو تصریح کرد: همچنین در توسعه غربی خط 4، امسال یک ایستگاه جدید در تقاطع خیابان آزادی و توحید به بهره برداری خواهد رسید اما تونل مترو در این مسیر تا تقاطع خیابان آزادی و بهبودی ادامه می‌یابد.

هاشمی گفت: خط 4 مترو یکی از پرظرفیت‌ترین مسیرهای خطوط هشت‌گانه مترو در داخل شهر تهران است که با 20 کیلومتر طول، شرق تهران را به غرب متصل می‌کند و با تکمیل این خط روزانه حداقل 1 میلیون سفر شهروندان تهرانی از طریق این خط صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه خط 4متروی تهران از غرب تا شهرک اکباتان ادامه می‌یابد خاطر نشان کرد: خط 4 متروی تهران که مسیر شهرک اکباتان، خیابان‌های آزادی - انقلاب و پیروزی را با گذر از مهم‌ترین میدان‌های تهران مانند آزادی، انقلاب، شهدا و شهید کلاهدوز طی می‌کند، با خط تهران - کرج در ایستگاه اکباتان تقاطع خواهد داشت و مسافران مترو در خط تهران - کرج می‌توانند علاوه بر ایستگاه صادقیه از طریق این ایستگاه به خطوط پر ظرفیت متروی تهران راه یابند که به‌این‌وسیله از شلوغی ایستگاه صادقیه و مسیر خط 2 نیز کاسته می‌شود.

کد خبر 93331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز