سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به جزییات ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال 89 گفت: در این دوره از آزمون تسهیلات جدیدی برای ثبت‌نام اینترنتی داوطلبان فراهم شده است.

وی افزود: به عبارت دیگر حدود 14 هزار دفترICT در سراسر کشور نسبت به ارایه تسهیلات اینترنتی به متقاضیان ثبت‌نام اعلام آمادگی کرده‌اند.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، با بیان اینکه نحوه ثبت‌نام تغییری نداشته است، افزود: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 89 از 5 تا 12 آبان ماه انجام می‌شود و داوطلبان با مراجعه به ادرات پست می توانند نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به افزایش 15 درصدی هزینه ثبت‌نام، گفت: امسال داوطلبان به ازای هر رشته باید مبلغ 9 هزار و 200 تومان بپردازند.

به گفته وی، داوطلبان پس از تهیه کارت اعتباری باید مشخصات خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org درج کنند.

وی با اشاره به رشته های شناور در کنکور ارشد 89 نیز گفت: سال گذشته در کنکور کارشناسی ارشد 61 رشته شناور وجود داشت و امسال تعداد این رشته ها به 66 افزایش یافت.

معاون سازمان سنجش به ایسنا گفت: مشخصات داوطلبان پس از ثبت نام از 30 آبان تا 4 آذر ماه برای کنترل صحت روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

معاون سازمان سنجش در خاتمه با بیان اینکه کارت آزمون از 26 بهمن ماه توزیع می‌شود، گفت: آزمون کارشناسی ارشد 89 روزهای 28، 29 و 30 بهمن ماه برگزار می‌شود و نتایج اولیه آزمون اردیبهشت و نتایج نهایی شهریور ماه اعلام می شود.

کد خبر 93294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز