گروه ورزشی: با پایان تعطیلات به خاطر مسابقات مرحله مقدماتی جام‌جهانی، مدعیان لیگ برتر بار دیگر مبارزه خود را از سر می‌گیرند.

چلسی، صدرنشین 21 امتیازی لیگ فوتبال انگلیس که به مصاف آستون‌ویلا می‌رود مقابل میزبان خود دیدار سختی را پیش‌رو خواهد داشت. ویلا اگرچه مقابل تیم‌هایی چون ویگان و بلکبرن شکست خورد، اما مقابل مدعیانی چون لیورپول به پیروزی رسیده و از منچسترسیتی آماده هم یک امتیاز گرفته است.

اما چلسی که از 8 بازی خود از آغاز فصل تنها یک باخت در کارنامه خود دارد و پیش از تعطیلات، لیورپول را 2 بر صفر مغلوب کرد به این راحتی حاضر نیست موقعیت خود را در صدر جدول آن هم در شرایطی که سایه منچستریونایتد را احساس می‌کند به خطر بیندازد. دیدیه دروگبا، مهاجم ساعل عاجی تیم که با رساندن تیم ملی کشورش به جام‌جهانی روحیه بالایی دارد، بیش از پیش آماده است. اما در عوض پیتر چک که از محرومیت برگشته، هنوز نتوانسته تلخی حذف تیم ملی چک از جام جهانی را فراموش کند.

منچستریونایتد – بولتون

منچستریونایتد که امروز در خانه به مصاف بولتون می‌رود سعی می‌کند تساوی ناامیدکننده در آخرین بازی خود مقابل ساندرلند را از یاد ببرد. تیم فرگوسن که یک قدم با شکست فاصله داشت در واپسین لحظات توانست به تساوی دست پیدا کند اما این نتیجه این تیم را 2 امتیاز از چلسی عقب انداخت. وین رونی، مهاجم کلیدی تیم که به خاطر آسیب‌دیدگی ساق پا، دیدار آخر تیم ملی انگلیس در مقدماتی جام‌جهانی مقابل بلاروس را از دست داد و به گزارش روزنامه سان به احتمال زیاد امروز هم مقابل بولتون غایب است. با این وجود دیمیتار برباتوف که هفته قبل برای بلغارستان هت‌تریک کرد در اوج آمادگی است.

رقابت آرسنال و لیورپول

آرسنال و لیورپول که در امتیاز 15 برابر و به ترتیب پنجم و ششم هستند، برای نزدیک شدن به بالای جدول به پیروزی در بازی‌های امروز خود نیاز دارند.لیورپول که با شکست مقابل چلسی به تعطیلات رفت، امروز در خانه ساندرلند به مصاف این تیم می‌رود.

یک شکست دیگر  و پیروزی چلسی و یونایتد در دیدارهای امروز کار تیم رافائل بنیتس را بسیار سخت می‌کند. این در حالی است که مصدومیت استیون جرارد و فرناندو تورس در بازگشت از اردوی تیم‌های ملی کشورشان نگرانی زیادی را برای این مربی به وجود آورده است. غیبت جرارد، کاپیتان انگلیسی لیورپول و بهترین گلزن تیم در تمرینات این احتمال را به وجود آورده که شاید این بازیکن نه تنها در دیدار حساس امروز نتواند تیمش را همراهی کند، بلکه به بازی لیگ قهرمانان وسط هفته با لیون و دیدار خانگی با یونایتد در لیگ هم نرسد.

تورس مهاجم اسپانیایی تیم هم که در دیدار آخر تیم ملی کشورش در مقدماتی جام‌جهانی غایب بود، احتمالا امروز نمی‌تواند برای لیورپول به میدان برود. ضمن اینکه بازگشت دیرهنگام خاویر ماسکرانو، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و لوکاس هافبک برزیلی از آمریکای جنوبی مشکلاتی را در آماده‌سازی تیم به وجود آورد. آرسنال هم که 6 بر 2 بلکبرن را شکست داده بود، میزبان بیرمنگام است حضور گائل کلیشی، مدافع فرانسوی آرسنال در ابهام قرار دارد اما ادواردو به طور حتم غایب است.

کد خبر 92904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز