دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: منچستر با گل به خودی حریف،‌ از شکست گریخت

دیدارهای هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از روز شنبه (11 مهر) آغاز شد. در این روز پنج دیدار برگزار شد که این نتایج را در پی داشت:

 بولتون واندررز و تاتنهام هاتسپر در زمین بولتون به تساوی 2 بر 2 رسیدند. برنلی 2 بر 1 بر بیرمنگام سیتی غلبه کرد. هال سیتی با همین نتیجه از سد ویگان اتلتیک گذشت. وولورهمپتون واندررز با یک گل از پورتسموث شکست خورد. منچستر یونایتد در حالی که 1 بر 2 از ساندرلند عقب بود با گل به خودی بازیکن حریف،‌ شکست را با تساوی عوض کرد. تک گل من یو را برباتف به ثمر رساند.

روز یکشنبه نیز دیدارهای هفته هشتم ادامه یافت و طی آنها آرسنال با نتیجه پرگل 6 بر 2 بلکبرن راورز را درهم کوبید. اورتون و استوک سیتی به تساوی 1 بر 1، و وستهام یونایتد و فولهام به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

 در آخرین بازی روز یکشنبه نیز چلسی میزبان لیورپول بود که با دو گل نیکلاس آنلکا (60) و مالودا (91) نتیجه را به سود خود رقم زد. در تنها دیدار باقیمانده این هفته، روز دوشنبه منچستر سیتی میهمان استون ویلا خواهد بود.

 اکنون چلسی با 21 امتیاز در صدر است، منچستر یونایتد با 19 امتیاز و تاتنهام با 16 امتیاز دوم و سوم هستند. منچستر سیتی نیز هم‌اکنون 15 امتیازی است و در رده ششم جدول، پس از تیم‌های آرسنال و لیورپول قرار دارد که آنها هم 15 امتیازی هستند.

 من سیتی در صورت پیروزی در بازی دوشنبه،‌ به رده سوم صعود می‌کند.

کد خبر 92049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز