دوشنبه ۶ مهر ۱۳۸۸ - ۰۷:۴۲
۰ نفر

گروه ورزشی: رکورد صددرصد پیروزی‌های چلسی به هرحال روزی به پایان می‌رسید، ولی کسی فکر نمی‌کرد که این در خانه ویگان اتفاق بیفتد.

 صدرنشین لیگ پیش از این 9 پیروزی متوالی در همه مسابقات داشت، در حالی که میزبان هفته گذشته با دریافت 4 گل در خانه آرسنال له شده بود. با این وجود این ویگان بود که در کل دقایق این بازی برتری داشت و بی‌انصافی است که دلیل این شکست، اخراج پیتر چک در دقیقه 50 بازی عنوان شود.

گل نیمه اول تیتوس برامبل را دروگبا در شروع نیمه دوم پاسخ داد ولی چند دقیقه بعد رودالگا خطای پنالتی را که منجر به اخراج پیتر چک شد، به گل برتری ویگان تبدیل کرد. تلاش چلسی 10نفره برای زدن گل تساوی بی‌فایده بود و در دقیقه 90 باز هم این ویگان بود که توسط شارنر به گل رسید.

آنچلوتی هم پس از شکست غیرمنتظره

3 بر یک تیمش اعتراف کرد که ویگان تیم برتر بوده: «آنها خیلی خوب بازی کردند و ما نمایش بدی داشتیم. واقعا نمی‌دانم چرا امروز خوب نبودیم. این می‌تواند پس از پیروزی‌های زیاد اتفاق بیفتد. حالا باید آن را بپذیریم و در بازی بعدی در لیگ قهرمانان جبران کنیم.» علاوه بر 3 امتیاز، چلسی در این بازی اشلی کول و جان اوبی‌میکل را هم به دلیل مصدومیت از دست داد و هر دو احتمالا در بازی مقابل آپوئل نیکوزیا در قبرس غایب خواهند بود. همچنین پیتر چک برای بازی حساس هفته آینده مقابل لیورپول محروم است و هیلاریو باید به جای او بازی کند.

اولین شکست آنچلوتی موجب شد تا چلسی صدر جدول را به دلیل تفاضل گل کمتر به منچستریونایتد بدهد.منچستریونایتد اما در حالی در خانه استوک به پیروزی 2 بر صفر رسید که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. آنچه تیم فرگوسن را متحول کرد، ورود گیگز در دقیقه 55 بود که مانند بازی هفته قبل مقابل منچسترسیتی نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. او طراح حملات یونایتد بود و توانست هر 2 گل تیمش را برای برباتوف (دقیقه 62) و جان اوشی(77) بسازد. ‌

آرسنال، فاتح شهرآورد

آرسنال هم در حالی توانست در خانه فولام به پیروزی یک بر صفر برسد که میزبان تیم برتر میدان بود. ستاره آرسنال در این بازی نه فان‌پرسی زننده تک‌گل این تیم بلکه ویتو مانونه دروازه‌بان 21ساله ایتالیایی بود. انتخاب سوم ونگر درون دروازه که اولین بازی‌اش در لیگ برتر را تنها هفته گذشته تجربه کرده بود، بارها ضربات بازیکنان فولام را مهار کرد تا جایی که همه هم‌تیمی‌هایش در پایان بازی او را در آغوش کشیدند. 

باز هم تورس

لیورپول هم با پیروزی بزرگ 6 بر یک مقابل هال‌سیتی 15 امتیازی شد و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد و چلسی به رده سوم صعود کرد. ستاره لیورپول در این بازی فرناندو تورس بود که در 47 دقیقه نخست توانست 3 گل برای تیمش به ثمر برساند. این چهارمین هت‌تریک این مهاجم اسپانیایی با پیراهن لیورپول محسوب می‌شد.

کد خبر 91405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز