چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۸ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

دوچرخه: «خدا هیچ خانه‌ای را بدون بگو مگو نکند!»

یادم نیست این جمله را کجا شنیدم یا از کی، اما به نظر حرف جالبی است. لابد شما هم مثل من، اول متوجه اصل حرف نشدید و فکر کردید یکی دارد نفرین می‌کند، نه یک آرزو!

اما این یک آرزوست. آرزوی خیلی خوبی هم هست. اصلاً‌ می‌توانید خانه‌ای را تصور کنید که در آن همه هم‌سلیقه باشند؟ یعنی همه یک غذا را دوست داشته باشند و یک رنگ را و همه ...

یعنی می‌خواهید بگویید توی خانه شما یکی نمی‌خواهد فوتبال ببیند، یکی اخبار و یکی دیگر فیلم سینمایی؟! و سر یکی از همین چیزها بگو مگو نمی‌شود؟

به نظر من که این بگو مگوها هیچ چیز بدی نیست و کلی زندگی را متنوع می‌کند. اصلاً‌ فکرش را بکنید که توی یک خانه همه همیشه با هم موافق باشند. اصلاً‌ مگر چنین چیزی ممکن است؟ اگر هم ممکن باشد خیلی کسالت‌آور است!

حالا بگویید شما در خانه چه بگو مگوهایی دارید؟ با چه کسانی بگو مگو می‌کنید؟ سر چه چیزهایی حرفتان می‌شود؟ سر خرید رفتن، مهمانی رفتن، فوتبال دیدن، سریال دیدن، موسیقی گوش دادن، بازی کردن، انتخاب دوست،انتخاب لباس یا...

این یک مسابقه است! بگو مگوهایتان را برای دوچرخه بنویسید یا تصویرگری کنید. شعر، داستان، خاطره، مقاله، تصویرگری یا عکس، به زبان شوخی یا خیلی هم جدی!
موافقید؟ پس ما منتظریم.

و اما شرایط شرکت در مسابقه:

مسابقه برای 12 تا 17 ساله‌هاست.

نوشته‌هایتان را  در یک طرف کاغذ و کوتاه بنویسید. عکس‌ها را چاپ کنید یا با سی‌دی بفرستید. تصویرگری‌هایتان  را هم تمیز و با کیفیت کار کنید.

مهلت شرکت در مسابقه تا پایان آبان‌ است. روی پاکت بنویسید: مربوط به مسابقه «بگو مگو» و به نشانی دوچرخه(در صفحه دوم) بفرستید. اگر اولین بار است که در مسابقه های دوچرخه شرکت می کنید یا فرم خبرنگاری را پر نکرده اید ، کپی شناسنامه هم بفرستید.

کد خبر 92133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز