چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازپرس ویژه‌ رسیدگی به جرایم ورزشی از حضورش در دربی پایتخت خبر داد.

حبیب هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده دادستان به منظور رسیدگی سریع به جرایمی که در جریان دربی پایتخت صورت می‌پذیرد در هنگام بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در استادیوم حضور خواهم داشت.

وی درباره نحوه‌ رسیدگی‌ها و طی مراحل دادرسی گفت: یگان ویژه نیروی انتظامی در داخل استادیوم مقری دارد که افراد بازداشت شده را به آنجا می‌آورند تا دستورات قضایی را صادر کنم.

وی گفت: چنانچه جرایمی در استادیوم از طریق یگان ویژه اعلام شود دستور لازم قضایی لازم می‌شود. در روز بازی نیز به عنوان نماینده دادستان تا پایان بازی در استادیوم حضور دارم.

بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی درباره‌ بیشترین تخلفات صورت گرفته در بازی‌های دربی تهران گفت: بیشترین اتهام مربوط به فروش بلیط جعلی و فروش بلیط اصلی در بازار سیاه بود که از زمانی که بلیط به روز به فروش می‌رسد بحث فروش بلیط اصلی در بازار سیاه منتفی شده است و بعد از این جرم سرقت گوشی و اموال شخصی تماشاگران، ‌حمل و نگهداری مواد مخدر و مواد منفجره بیشترین میزان جرایم را به خود اختصاص داده بود.

وی درباره‌ برخورد با افرادی که از نمادهای رنگ خاصی استفاده کنند؟ گفت: لباس هر رنگی داشته باشد مشکلی ندارد، اما اگر فردی با نیت قبلی دست به برهم زدن نظم و آرامش بازی بزند با لباس و هر رنگی باشد با آنها برخورد می‌کنیم.

بازپرس ویژه‌ رسیدگی به جرایم ورزشی تاکید کرد: با افرادی که مرتکب هر جرمی در استادیوم شوند به شدت برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 91665

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز