چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای معاون حقوقی و امور مجلس و مدیر کل حراست این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی طی حکمی، محمد عظیمی را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان " معاون حقوقی و امور مجلس" منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: روشن است که تعاملی از جنس فرهنگ و تجانسی از طیف مجلس ، انتظار به جائی است از جنابعالی که هم در این وادی فرهیخته اید و هم در آن عرصه حقوق دان.

استفاداه از امکانات و ظرفیت های این وزارتخانه ، دست شما را در پیگیری طرح ها و لوایح فرهنگی ، تجمیع و تنقیح قوانین و مقررات بخصوص در حذف زوائد و رفع موانع و ایجاد زمینه های مناسب برای روان سازی حرکت به سوی مدیریت جامع فرهنگی ، باز خواهد گذاشت.

به روز کردن قوانین و مقررات و بهبود وضعیت حقوقی با همکاری دیگر معاونین از وظائف مستتر در مسئولیت شماست.

مجلس محترمی که در راس امور است پلی به سمت و سوی اصلاح برای اعتلای فرهنگ و هنر می طلبد که این ارتباط با همت و حمیت شما تحقق پذیر است.

محمد عظیمی پیش از این نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره های سوم و پنجم بوده است.

معاونت امور مجلس نهاد ریاست جمهوری،مشاور عالی ریاست دانشگاه پیام نور، رئیس ستاد شورا های عالی سازمان صدا و سیما ،مشاور وزیر و نماینده وزیر آموزش و پرورش در شورای بهره وری کشور، عضو هیات مدیره شرکت انتشاراتی سروش و عضویت شورای نظارت بر مدارس غیر انتفاعی شهر تهران از جمله سوابق علمی ، فرهنگی و آموزشی وی می باشد.

انتصاب مشاور وزیر و مدیر کل حراست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  همچنی طی حکمی علی اسماعیلی را به سمت مشاور و مدیر کل حراست وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن حکم به شرح زیر است: نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل حراست منصوب می شود.

شایسته است با استفاده از عناصر مومن و متعهد و با به کار بستن کرامتهای اخلاقی و نگاه از منظر فرهنگی با رعایت مصالح حراستی، در تعامل با فرهیختگان و هنرمندان، وجاهت این وزارتخانه را به نمایش بگذارید.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال  و با بهره گیری از تجربیات اندوخته، با سری افراخته و دلی افروخته، در خدمتگزاری به مردم عزیز و همکاران شریفمان، نهایت مساعی را به کار گیرید

کد خبر 91062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز