همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدعلی رامین را به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت ارشاد اعلام کرد در حکم سیدمحمد حسینی خطاب به رامین آمده است:

 کتاب فرهنگ برگ های ارزشمندی را داراست که چون شیرازه محکم پیدا کند، ماندگارتر خواهد شد و تاثیرگذارتر! بخشی مهم از این کتاب را مطبوعات تشکیل می‌دهند که رکن چهارم آزادی است و ستون استوار بنای استقلال می‌تواند باشد.

اشراف جنابعالی که ناشی از تجربه و استمرار در فعالیت‌های مرتبط با این حوزه است به همراه توانمندی و تعهدتان، شایستگی‌های لازم را فراهم نموده است. از این رو به موجب این حکم به سمت معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب می‌شوید.

این مسئولیت در ذات خود گویای ماموریت محوله است، لیکن اشاره به بعضی نکات را لازم می‌دانیم:

ـ جلب مشارکت دست‌اندرکاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای تدوین هر چه سریعتر و دقیقتر پیش‌نویس نظام جامع رسانه‌ای

ـ طراحی نظام رتبه‌بندی مطبوعات و روزنامه‌نگاران با معاضدت خبرگان و معتمدین مطبوعات

ـ گسترش همکاری‌های رسانه‌ای داخلی و خارجی با رعایت اصول حاکم بر سیاست خارجی

ـ ارتقای سطح دانش روزنامه‌نگاران و تربیت خبرنگارانی کارآمد در عرصه بین‌المللی

ـ توجه بیش از پیش به حمایت از نشریات الکترونیکی و محلی

ـ اهتمام به اشاعه فرهنگ رسانه‌ای و رعایت اخلاق حرفه‌ای

هر قدمی که در این زمینه برداشته شود به دلیل کثرت مخاطب به هنجارسازی جامعه کمک موثری خواهد نمود. مسیر توفیقان به کرامت باران رحمت ناظر مطلق، ناضر باد و مدد حضرت حق در این وادی صعب قدمهایتان را ناصر.

بر اساس گزارش مهر، محمد علی رامین در دولت نهم از مشاوران دکتر احمدی‌نژاد بود. وی همچنین مشاور سیدمحمد حسینی وزیر فعلی ارشاد در زمان مدیریت وی در دانشگاه پیام نور بوده است. رامین به عنوان تحلیلگر مسائل سیاسی و دبیر کل بنیاد بین المللی هولوکاست نیز فعالیت داشته است.

ملکیان مشاور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر ارشاد شد

علیرضا ملکیان، معاون پیشین مطبوعاتی وزیر ارشاد، با حکم دکتر سیدمحمد حسینی به عنوان مشاور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد در حکم حسینی خطاب به ملکیان آمده است: ساحت فرهنگ، آهنگ ظفرمندی دارد و به رشد و موفقیت پایبندی. آنچه به هدایت شما نواخته شد گوشنواز بود و اینک برای سرودی دیگر آغاز.

اهالی مطبوعات، خدمات آنان را که نقشی ماندگار برجا نهاده‌اند و چشم‌اندازهای تازه‌ای به این حوزه داده‌اند، به بوته فراموشی نمی‌سپارند و به خیرشان در عرصه‌های دیگر امیدوارند. اینک پس از آن توفیقات، در کسوت مشاورت وزارت می‌توانید منشاء اثر باشید. لذا طی این حکم به سمت مشاور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب می‌شوید.

کد خبر 94184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز