مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

گروه اجتماعی: به‌دنبال انتشار خبری با عنوان «دانش‌آموزان محروم سیستان و بلوچستان همچنان در مدارس کپری»، در همشهری 9 شهریور‌ماه به نقل از نماینده مردم چابهار، کنارک و نیک‌شهر در مجلس شورای اسلامی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با ارسال توضیحاتی اعلام کرده که «در سطح استان سیستان و بلوچستان، مدارس کپری وجود ندارد».

 در این نامه آمده‌است: ... سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای رسالت و ماموریت ذاتی خود همه تلاش و امکاناتش را از گذشته تاکنون در جهت محرومیت‌زدایی که یکی از مصادیق آن کپر‌زدایی است به‌کار گرفته است.

با عنایت به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در جهت حذف مدارس کپری در سطح استان سیستان و بلوچستان، این امر در اسفندماه سال 87 تحقق یافت و همه مدارس کپری در سطح استان جمع‌آوری شد.

در ادامه این نامه چنین آمده‌است: صورت جلسه‌ها و مستنداتی که به امضای همه مسئولان شهرستان‌ها و مناطق اعم از فرمانداران، بخشداران و روسای آموزش و پرورش رسیده‌ حاکی است که در استان سیستان و بلوچستان دیگر مدرسه کپری وجود ندارد. احتمالا نماینده محترم چابهار در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده درخصوص وضعیت فضاهای آموزشی نیست.

در پایان تاکید می‌نماید چنانچه نماینده محترم چابهار اطلاعاتی درخصوص وجود مدارس کپری دارند مراتب را اعلام تا اقدامات جبرانی در اسرع وقت به‌عمل آید.

کد خبر 90094

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز