همشهری آنلاین: یادداشت‌ روزانه غذا‌های مصرفی‌تان به تلاش شما برای کاهش وزن کمک می‌کند.

با این یادداشت‌ها می‌توانید چیزهایی که در طول یک هفته و حتی یک روز خورده‌اید،دنبال کنید، و متوجه می‌شوید که تا چه اندازه خوردن هر  میان‌غذای کوچکی موقعی که میزان کالری دریافتی‌تان را محاسبه می‌کنید، دارای اهمیت است.

نکات زیر را در  مورد چیزهایی که باید ثبت کنید رعایت کنید:

• اندازه هرغذایی که می‌خورید یادداشت کنید.بسته به نوع غذا ابعاد، وزن، حجم یا تعداد آن را ثبت کنید.

• *زمانی که غذایی را خورده‌اید،مکان خوردن و کسانی را که همراه شما بوده‌اند ثبت کنید. ثبت‌کردن این موارد به تحت نظرگرفتن گرایش‌هایتان در عادات غذاخوردن کمک می‌کند.

• کارهایی را که ضمن غذاخوردن انجام می‌دهید- تماشای تلویزیون، مطالعه و...- و احساستان را ضمن غذاخوردن یادداشت کنید.

 HealthDay News, 20 Nov.,2006

کد خبر 8892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار