مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

گروه شهری: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه از پروژه احداث تونل هوشمند شهری توحید بازدید کردند.

عصر یکشنبه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله محمد حسین مقیمی رئیس فراکسیون مدیریت شهری، علی اکبر آقایی نایب رئیس کمیسیون عمران و محسن نریمان عضو این کمیسیون به همراه دیگر اعضای کمیسیون عمران با حضور در محل اجرای پروژه تونل توحید از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

پروژه از سرعت و ایمنی لازم برخوردار است

محمد حسین مقیمی،  رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید عملیات اجرایی و سرعت پیشرفت کار این پروژه را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: در راستای بازدید‌هایی که اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی سطح کشور انجام می‌دهند، این بار نوبت به تونل توحید رسید.

وی افزود: ابتدای این بازدید گزارش‌های فنی از سوی مدیران، مشاوران و پیمانکار پروژه ارائه شد.

مقیمی ادامه داد: این پروژه از نظر ترافیکی در یکی از شلوغ‌ترین نقاط شهر تهران در حال اجراست که این یکی از ویژگی‌های آن است. تونل توحید بزرگراه‌های نواب و چمران را به یکدیگر متصل می‌کند و ما همواره در این منطقه شاهد ترافیک بسیار سنگین هستیم که احداث این پروژه نقش مؤثری در کاهش و روان‌سازی‌ ترافیک محدوده دارد.

وی ساختار زمین‌شناسی را از دیگر ویژگی‌های این پروژه دانست و گفت: کار احداث این تونل بسیار سنگین است اما با طراحی خوب و روش‌های مناسبی که در اجرا به کار گرفته شد تا اینجای کار، هم سرعت خوبی در کار ایجاد شده و هم از ایمنی لازم برخوردار بوده است.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پروژه تونل توحید علاوه بر سرعت خوب، دارای کیفیت مناسبی است و امیدواریم با راه‌اندازی این تونل و متصل شدن بزرگراه چمران به نواب مردم تهران دیگر شاهد ترافیک سنگین در این محدوده نباشند.

شهرداری تهران در این پروژه موفق بوده است

در ادامه این بازدید، نریمان نماینده مردم بابل نیز در این‌باره گفت: تونل توحید از پروژه‌های بسیار مهم و فنی کشور است. ما در ساخت تونل از تجربه خیلی بالایی برخوردار نیستیم ولی کار این پروژه نشان می‌دهد در این بخش هم صاحب تجربه شده‌ایم.

وی افزود: به‌نظر من به‌رغم اینکه این پروژه در نقطه‌ای پرترافیک با ازدحام جمعیتی بالا انجام می‌شود، شهرداری در اجرای پروژه تونل توحید در کارش موفق بوده است و با مدیریت خوب توانسته بر مشکلات فائق بیاید.

شایان ذکر است، حسین نژاد، صابری، اولیا، هاشمی، لاهوتی، پولادی، ملکشاهی، حسینی، تکلو دبیر کمیسیون عمران، شهابی مشاور کمیسیون عمران و کمالیان از دیگر نمایندگانی بودند که در این بازدید حضور داشتند.

کد خبر 88590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز