همشهری آنلاین: در آخرین روز از مسابقات تکواندو اوپن کره جنوبی، تیم ایران در بخش نوجوانان به 4 مدال طلا، 7 نقره و 1 برنز دست یافت.

به گزارش ایسنا، در آخرین روز این پیکارها، میلاد کهنسال با پیروزی  3 بر 2  مقابل فیلیپین و سپس غلبه بر تکواندوکار افغانستان با نتیجه 6 بر 5 به مدال طلا دست یافت.

وی در جدول برترین‌ها، حریف کره‌ای را در راند طلایی شکست داد و در دومین مسابقه 3 بر 2 مغلوب تکواندوکار دیگری از کره شد و نقره گرفت.

احسان هریجانی، دیگر تکواندوکار تیم ملی نوجوانان دور نخست استراحت داشت و در نخستین مسابقه‌اش 5 بر 4 از فیلیپین باخت و مدال نقره گرفت.

وی در جدول برترین‌ها از حریف کره‌ای با حساب 6 بر 5 شکست خورد و به دومین مدال نقره خود دست یافت. فرزاد ذوالقدری که پیش از این در مسابقات رده وزنی موفق به کسب یک مدال نقره شده بود، در جدول برترین‌ها از حریف کر‌‌ه ای 13 بر10 شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

محمد امامی نیز پس از کسب مدال نقره رده وزنی، در جدول برترین‌ها نمایندگان کره جنوبی را با نتایج 7 بر 1 و 3 بر 1 مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

سینا خدا خواه که روز ماقبل پایانی مدال طلا گرفته بود، در جدول برترین‌ها و در راند طلایی مغلوب کره شد و یک مدال نقره کسب کرد.

علی ساعدی فر، دیگر تکواندوکار رده نوجوانان که موفق به کسب یک نشان طلا شده بود، در جدول برترین‌ها با شکست دادن تکواندوکاران کر‌ه ای با نتایج 2بر 1 و 4 بر 2 دومین مدال طلای خود را به دست آورد، ضمن این که محسن احمدی نیز 8 بر 4 مغلوب فیلیپین شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بدین ترتیب تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در رده پسران، با کسب 7 مدال طلا، 6 نقره و 5 برنز به کار خود خاتمه داد.

در بخش مسابقات بانوان، نیره رستمی که موفق به کسب مدال نقره شده بود، در جدول برترین‌ها حریف کره‌ای را در راند طلایی برد و در بازی مقابل دیگر نماینده کره با نتیجه 12 بر 5 مغلوب شد و مدال نقره را به گردن آویخت.

پریشاد قربانی که در رده وزنی مدال طلا را به دست آورده بود، نماینده کره را با نتیجه 7 بر 0 شکست داد و در دومین بازی 5 بر 2 مغلوب روسیه شد و نقره گرفت.

فاطمه رضائیان، دیگر نماینده ایران که در رده وزنی یک مدال نقره کسب کرده بود، با 2 برد در مقابل کره با نتیجه 11 بر 0 و مکزیک با نتیجه یک بر صفر به مدال طلا رسید.

الهام رحیمی نیز پس از کسب یک نشان نقره، نماینده کره را در جدول برترین‌ها با نتیجه 2 بر 1 مغلوب کرد و در مقابل مکزیک 7 بر 0 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

بدین ترتیب تیم ملی نوجوانان ایران در رده دختران در این رقابت‌ها 6 مدال طلا، 8 نقره و 4 برنز کسب کرد.

در مسابقات رده بزرگسالان، افشین ساکت نماینده تیم منتخب نیروهای مسلح، با نتیجه 11 بر 8 از ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

تیم منتخب تکواندو نیروهای مسلح ایران با کسب 2مدال طلا، 1 نقره و 2 برنز به کار خود پایان داد.

کد خبر 88343

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز