همشهری آنلاین: توافق نامه‌ای بین معاونت راه روستایی و فرمانده پلیس راه کشور در زمینه ایمنی راه‌های روستایی به امضا رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری، بر اساس این توافق در تاریخ 21/5/88 به امضاء معاون راه روستایی وزارت راه و ترابری، فرمانده پلیس راه کشور رسید ، از 37000 کیلومتر راههای پرتردد روستایی، در مرحله نخست 10 هزار کیلومتر از این راه‌ها تحت پوشش، نظارت و کنترل پلیس راه قرار خواهد گرفت.

بنا بر این گزارش تعیین اقدامات مهندسی، ایمنی کم هزینه و فوری در محورهای منتخب و شناسایی راهکارهای استفاده از امکانات مردمی و نیروی انتظامی برای اعمال مقررات ترافیکی از دیگر موارد این توافق می باشد.

در پایان این توافق نامه را میرشفیع معاون راه روستایی وزارت راه و ترابری، قاسمی مدیر کل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سرهنگ اسماعیلی فرمانده پلیس راه کشور، سرهنگ البرزی معاون عملیات ترافیکی پلیس راه و مهندس شجاعی مدیر کل مطالعات و ساخت راه روستایی به امضا رساندند.

بر اساس این توافقنامه کار گروه مشترک پلیس راه و معاونت راه روستایی وزارت راه و ترابری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ظرف دو ماه وظیفه بررسی و اعلام نتیجه برای اجرای مفاد توافقنامه را بر عهده دارند.

کد خبر 87849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز