جمعه ۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

واشنگتن: یک مرد 44 ساله با نارگیل به هم‌اتاقی خود حمله‌ور شد و او را مجروح کرد.

وی که به مقداری پول نیاز مبرم داشت از هم‌اتاقی خود خواست تا به او کمک کند اما جواب رد شنید.

به همین دلیل از خود بی خود شد و با نارگیل به سر او کوبید. به هر حال این کشمکش برای چند دقیقه ادامه یافت تا اینکه مرد مضروب پا به فرا گذاشت و به پلیس پناه برد.

در همین حال ضارب با دوچرخه از محل وقوع جرم گریخت اما چند ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شد. به گفته پلیس، وی قبل از کتک‌کاری با هم‌اتاقی خود تحت تاثیر مشروبات الکلی قرار داشت و به همین دلیل کنترل خود را از دست داد. او می‌تواند با سپردن 400 دلار وثیقه از زندان آزاد شود.

2 سال خاک خوردن

برلین: خودرویی که 2 سال قبل به عنوان خودروی سرقتی در سیستم رایانه‌ای پلیس ثبت شده بود دیروز پیدا شد، آن هم در خانه همسایه مالک خودرو. 2 سال قبل صاحب این خودرو که یک پیرزن بود وسیله نقلیه‌اش را برای تعمیر نزد یک تعمیرگاه سپرد و خود به سفر رفت.

تعمیرکار هم پس از پایان تعمیرات، خودرو را در پارکینگ خانه پیرزن پارک کرد و سوئیچ آن را داخل صندوق پست خانه او انداخت. اما هنگامی که پیر‌زن از سفر بازگشت اثری از خودرو ندید و سرقت آن را به پلیس گزارش داد.

دیروز هنگامی که همسایه پیرزن برای اولین بار پس از 2 سال تصمیم گرفت پارکینگ خانه‌اش را نظافت کند با گشودن در پارکینگ شوکه شد؛ چون خودروی همسایه زیر یک سانتی‌متر گرد و خاک مدفون شده بود. ماجرا از این قرار بود که 2 سال قبل تعمیرکار به اشتباه خودروی این پیرزن را در پارکینگ همسایه پارک کرده بود و در این مدت خودروی این زن خاک خورد.

حواس پرتی به خاطر پیامک

نیویورک: یک دستگاه تریلی حمل خودرو که 6 خودرو در آن بار زده شده بود سانحه آفرید. داستان از این قرار بود که راننده این تریلی در حالی که با سرعت بسیار بالا مشغول رانندگی در جاده بود ناگهان تصمیم گرفت به یکی از دوستانش پیامک بفرستد.

به همین دلیل حین رانندگی، چشم از جاده برداشت و مشغول تایپ کردن پیامک خود در گوشی تلفن همراه شد. در همین حال ناگهان تریلی وارد خط مقابل شد و یک خودرو را له کرد. البته این پایان ماجرا نبود چون راننده حتی متوجه این برخورد شدیدنشد و چند دقیقه بعد 3خودرو از 6 خودرو بار زده شده از روی تریلی سقوط کرد و جاده کاملا مسدود شد.

سرانجام تریلی با سقوط به داخل رودخانه کنار جاده از حرکت ایستاد. به گفته شاهدان عینی در جریان این سانحه، چندین دستگاه خودرو آسیب‌ دید و 10 نفر هم به دلیل جراحات وارد شده به بیمارستان منتقل شدند.

سارق ذوق‌زده

مکزیکوسیتی: سارق یک بانک که از موفقیت خود در سرقت بسیار ذوق‌زده شده بود به دام پلیس افتاد. این مرد 35 ساله صبح 2 روز قبل وارد یک بانک شد و تکه کاغذی تحویل صندوقدار بانک داد.

روی این کاغذ نوشته شده بود: «صبح‌ بخیر! لطفا هر چه پول در گاوصندوق دارید در اختیار من بگذارید. لطفا زنگ سیستم حفاظتی شعبه را به صدا درنیاورید و لطفا تلاش نکنید پلیس را خبر کنید.

روز خوبی داشته باشید». به هر حال صندوقدار بانک تمام پول موجود در صندوق را داخل کیسه ریخت و در اختیار سارق قرار داد. سارق هم که بسیار ذوق‌زده شده بود چند قدم پس از دور شدن از بانک حین راه رفتن به شمارش اسکناس‌ها پرداخت که همین موضوع باعث مشکوک شدن ماموران گشت پلیس شد. آنها پس از بازرسی این مرد به راز سرقت پی بردند و او را دستگیر کردند.

کد خبر 86703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز