دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

نیویورک: در روز‌های گرم و آفتابی تابستان تمایل مردم برای مصرف نوشیدنی‌های خنک بیشتر می‌شود

به همین منظور کافی‌شاپ‌‌ها هم اقدام به تهیه نوشیدنی‌های خنک می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به قهوه سرد اشاره کرد. در حالی که خیلی از مردم تصور می‌کنند این نوشیدنی‌های خنک مانند قهوه سرد کالری زیادی ندارند اما کارشناسان در زمینه مصرف بی‌رویه آنها هشدار داده‌اند.

به گفته کارشناسان، مواد افزودنی به این نوع نوشیدنی‌ها مانند شکر، خامه و شیر پرچرب می‌تواند میزان کالری موجود در آنها را به اندازه یک ساندویچ افزایش دهد و در واقع با نوشیدن آنها می‌توان تصور کرد که یک وعده غذایی صرف شده است.

ازدواج پس از 82 سال

نیویورک: یک پیرزن 92 ساله پس از 82 سال توانست با همکلاسی سابقش ازدواج کند. این پیرزن و پیرمرد که هم‌اکنون 93 سال دارند، نزدیک به 8 دهه پیش در یک دهکده زندگی می‌کردند و دوران دبستان را با هم گذراندند. اما ماموریت شغلی والدین آنها موجب شد که هر کدام به شهر دیگری مهاجرت کنند و در طول سالیان دراز از یکدیگر  بی‌خبر باشند.

این در حالی بود که آنها پس از گذشت چند سال هر یک به عقد زن و مرد دیگری درآمدند و صاحب فرزند و نوه و حتی نتیجه شدند. اما تقدیر آنها چنین بود که همسران‌شان فوت و آنها بار دیگر در یک شهر ساحلی با یکدیگر ملاقات کنند.

این ملاقات اتفاقی موجب شد که با یکدیگر قرار ازدواج بگذارند و در حالی که هر دو در نهمین دهه عمرشان به سر می‌برند توانستند باحضور اعضای خانواده‌شان با یکدیگر ازدواج کنند.

دلفین بازیگوش

نیوزلند: دلفین‌ها یکی از با‌هوش‌ترین و در عین حال بازیگوش‌ترین حیوانات جهان محسوب می‌شوند که انسان‌ها هم علاقه زیادی به بازی با آنها دارند. اما این نکته اخیرا یک جوان را تا آستانه مرگ پیش برده است.

ماجرا از این قرار بود که پسر جوانی برای تفریح و شنا وارد دریا شد و با دلفینی که همیشه در این ساحل مشاهده می‌شد، برخورد کرد. او که به بازی با دلفین‌ها علاقه‌مند بود از دلفین آویزان شد و شروع به بازی با آن در دریا کرد.

این در حالی بود که پس از مدتی این جوان از بازی خسته شد اما دلفین دست‌بردار نبود و دوست داشت به بازی با این جوان ادامه دهد. به این ترتیب، این جوان نتوانست به ساحل بازگردد و گارد ساحلی که متوجه این اتفاق شده بود برای نجات جوان اقدام کرد. آنها او را در حالی از شر دلفین 3 ساله نجات دادند که به شدت خسته شده و آب زیادی در ریه‌‌‌هایش جمع شده بود.

خانه‌ای با آجر اسباب بازی

لندن: یک مرد خلاق قصد دارد با استفاده از آجرهای اسباب بازی که اغلب مردم در دوران کودکی با آن خانه‌های کوچک ساخته‌اند‌، خانه‌ای با ابعاد واقعی بسازد. به همین منظور بیش از 3 تن آجر اسباب بازی آماده شده و این مرد میانسال به دنبال دستیارانی برای ساختن این خانه است.

او قصد دارد از مردم عادی که برای این طرح داوطلب می‌شوند، استفاده کند. گفتنی است در این خانه که با ابعاد یک خانه واقعی ساخته می‌شود، سرویس بهداشتی و حمام و راه پله هم وجود دارد.

حتی طرحی مطرح شده است که پس از اتمام این پروژه چند نفر برای مدت کوتاهی در این خانه زندگی کنند. طراح این پروژه گفت: با وجود اینکه این خانه موقتی است اما نقشه‌های زیادی برای اجرای پروژه تهیه شده است.

طراح این پروژه ادامه داد: با وجود اینکه هزاران قطعه آجر اسباب بازی آماده شده است اما هنوز معلوم نیست که این میزان برای احداث خانه کافی باشد.

کد خبر 86401

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز